خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

خرید طلا ی بچگانه


 
قيمت 0ريال

خرید طلا ی بچگانه
خرید طلا ی بچگانه

خرید طلا برای کودک شاید به نظرتان به راهنما نیاز نداشته باشد و همین که طلاهای سایز کوچک با طرح‌های کودکانه بخرید برایشان کافی باشد. اما این طور نیست.

اغلب ما وقتی صحبت از خرید طلا و جواهرات می‌شود ذهن‌مان به سمت خانم‌هایی می‌رود که به طلا علاقه زیادی دارند اما باید بدانید که کودکان نیز با تقلید از بزرگسالان اطراف خود از طرفدارهای ویژه‌ی طلا و جواهرات هستند.

چه کسی گفته است که بچه‌ها نمی‌توانند زیورآلات داشته باشند؟ در واقع آنها هم برای خوش‌تیپ شدن و کامل کردن استایل خود به اکسسوری‌های زیبایی نیاز دارند. هنگامی ‌که بچه‌ها به سن خاصی می‌رسند می‌توانند از طرف والدین‌هایشان هدیه‌ای از طلا و جواهرات دریافت کنند. همچنین شما هم با دادن چنین هدیه با ارزشی، خاطره فراموش‌نشدنی برای کودک خود رقم می‌زنید. این موقعیت خوبی است که در کنار این خاطره زیبا شما  مسولیت‌پذیری و ارزشمندی را به آنها آموزش دهید.

پس با خرید گردنبند یا گوشواره‌‌ طلا  که مناسب سن خودشان است آنها را خوشحال کنید و لذت ببرید. البته یادتان باشد که وقتی به بچه‌های خود این اکسسوری‌های با ارزش را می‌پوشانید باید مراقب امنیت آنها نیز باشید.

اگر شما هم در حال تلاش برای پیدا کردن اولین هدیه طلا و جواهر قشنگ و مناسب کودک خود هستید، در اینجا چندین نکته وجود دارد احتمالا به کارتان می‌آید؛ پس همراه گالری طلا و جواهر ما باشید باشید.

شیک باشد

حتی اگر به آنها فقط به چشم یک کودک نگاه کنیم، باز هم این بچه‌ها هر کدام شخصیت‌های گوناگون با سلیقه و سبک‌های متفاوتی دارند. وقتی می‌خواهید برای آنها گردنبند، دستبند یا گوشواره‌ای هدیه بخرید فراموش نکنید که سبک و علایق آنها را هم در نظر بگیرید که با دیدنش خوشحال شوند و ذوق کنند.

ایمن باشد

خرید تعداد زیادی زیورآلات و پوشیدن‌شان تهدید جدی برای کودکان محسوب می‌شود. علاوه‌بر زیبایی و ظاهر فرزندتان، ایمنی و امنیت آنها نیز برای شما در الویت قرار دارد. مثلا در مکان‌های شلوغ لازم نیست به آنها زیورآلات بپوشانید. همچنین سعی کنید از اکسسوری‌هایی استفاده کنید که گم نشود و بهم گره نخورند. امروزه یکی از راه‌هایی که برای آموزش کودکان استفاده می‌کنند پاداش دادن است. شما هم می‌توانید به کمک پاداش‌، مسوولیت‌پذیری و نگهداری از وسایل شخصی را به بچه‌ها یاد دهید

کاربردی باشد

از آنجایی که بچه‌ها غرق در دنیای کودکانه‌شان هستند و به مسائلی مانند تیپ و اکسسوری و همچنین نگهداری آنها توجهی ندارند بنابراین باید هنگام خرید برای آنها علاوه‌بر زیبایی به جزییات آن قطعه طلا توجه کنید. چون کودکان دائما در حال بازی در محیط‌های مختلفی هستند بهتر است فلزاتی برای آنها انتخاب کنید که ساده، ماندگار و مقاوم باشد که هنگام بازی نشکند و خش نیفتد. پیشنهاد می‌کنم تا جایی که ممکن است اکسسوری‌های خیلی ظریف و نازک خریداری نکنید زیرا با شیطنت بچه‌ها سریعا گم شده یا پاره می‌شوند.

بیشتر بدانیم :

طلا 18 عیار چیست ؟

قیمت طلا چگونه محاسبه می شود؟

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت