خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

لمینت دندانهای پایین


 
قيمت 0ريال

لمینت دندانهای پایین
لمینت دندانهای پایین

جهت آشنایی لمینت دندانهای پایین ، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

از رایج ترین روش های ترمیم زیبایی دندانپزشکی می توان به لمینت اشاره کرد. لمینت لایه ای همرنگ با دندان هاست که جهت اصلاح فرم، طرح یا اصلاح رنگ دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این روش در اصلاح فاصله بین دندان ها نیز کاربرد دارد. استفاده از لمینت سبب زیبایی فرد شده و اعتماد به نفس وی را نیز افزایش می دهد.

لمینت مواد بسیار نازک و همرنگ دندان است که طول عمر بالایی داشته و با کمترین عوارض سبب بهبود ظاهر دندان می شود. از این پوسته های کامپوزیتی یا سرامیکی به منظور اصلاح طرح لبخند، سفید یا براق کردن دندان ها، تغییر فرم، اندازه و طول دندان استفاده می شود. نصب لمینت در حوزه کار متخصص ترمیم و زیبایی دندان بوده و کسانی که در این خصوص مشکل دارند می توانند از متخصصان دندانپزشکی زیبایی برای ترمیم و اصلاح مشکل خود کمک بگیرند.

انواع لمینت برای لمینت دندانهای پایین

لمینت دندان کلا بر دو نوع تقسیم می شوند. لمینت کامپوزیتی و لمینت سرامیکی

لمینت سرامیکی

جنس آن از سرامیک است. این لمینت ظاهری زیباتر داشته و رنگ آن ثبات بیشتری دارد. میزان مقاومت آن در مقایسه با لمینت های کامپوزیتی بیشتر است. این لمینت ها بعد از قالب گیری ساخته می شوند. هزینه آن نسبت به لمینت کامپوزیتی بیشتر است.

لمینت کامپوزیتی

در این فرآیند دندان در مقایسه با لمینت سرامیکی کمتر تراش می خورد. اگر دندان شرایط لازم را داشته باشد، دندان به هیچ وجه تراش داده نمی شود.از جمله مزایای آن میزان براق تر شدن و عبور بیشتر نور از کامپوزیت دندان است. همچنین دارای تنوع رنگ بیشتری است. هزینه آن نیز در مقایسه با روش دیگر پایین تر است. با لمینت نمی توان همه مشکلات دندانی را برطرف کرد. اما می توان به آنها فرم داد و آن ها را یکدست کرد.

لزوم لمینت دندان های پائین

افرادی که دوست دارند دندان های خود را لمینت کنند، نمی دانند آیا لازم است هر دو فک لمینت شود یا خیر. با توجه به اینکه برخی افراد وقتی می خندند، دندان های فک پائین آنها دیده می شود، بهتر است دندانهای پائین را نیز لمینت کنند. البته می توان با روش بلیچینگ دندان  آن دندان ها سفیدتر کرد تا با دندان های دیگر مطابقت داشته باشند.

برای اینکه بدانیم چه تعدادی از دندان ها در فک بالا و پایین نیاز به لمینت دارند، بهتر است جلوی آینه ایستاده و لبخند بزنید. این کار را از نیمرخ و زوایای مختلف نیز انجام دهید. بدین ترتیب می توان به تعداد دندان های مورد نیاز برای لمینت پی برد.

بیشتر بدانیم : مجله ارتودنسی دندان

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت