خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتودنسی شش ماهه


 
قيمت 0ريال

ارتودنسی شش ماهه
ارتودنسی شش ماهه

بسیاری از افراد لبخند خود را به دلیل داشتن ناهنجاری بر روی دندانشان در حین خندیدن یا صحبت کردن مخفی می‌کنند و به دلیل اینکه فکر می‌کنند درمان این مشکلات فقط با ارتودنسی‌ های فلزی صورت می‌گیرد، از شروع درمان خود داری می کنند. آن افراد همچنین ممکن است نگران هزینه بالای درمان ارتودنسی باشند. اگر شما در مورد ارتودنسی این تفکر را دارید که فقط با استفاده از بریس های فلزی می‌توانید مشکلات دندانی‌تان را حل کنید، باید بگویم که سخت در اشتباهید! خوشبختانه در طی سال‌های اخیر با پیشرفت‌هایی که در علم دندان پزشکی و همچنین ارتودنسی صورت گرفته است، شما می‌توانید چند نوع از درمان‌های ارتودنسی را استفاده کنید که یکی از آن‌ ها استفاده از درمان ارتودنسی بریس های شش ماهه است.

ارتودنسی با بریس های ۶ ماهه چیست

این نوع ارتودنسی فن جدید است که با استفاده از آن مشکل و ناهنجاری دندان شما در مدت زمان بسیار کمی حل می‌شود. یکی از روش‌های دیگر که افراد می‌توانند از آن استفاده کنند و چیزی روی دندانشان دیده نشود، استفاده از درمان ارتودنسی نامرئی یا بی رنگ است. البته این نوع درمان هزینه بسیار بالایی نسبت به ارتودنسی‌های فلزی معمولی دارد.

لبخند زیبای ۶ ماهه

لبخند زیبایی که همیشه دوست داشتید فقط در مدت ۶ ماه برای شما ممکن می‌شود. مباحثی که توسط بریس های ۶ ماهه مطرح شده است و می‌تواند انواع مشکلات دندانی را حل کند، شامل موارد زیر می‌شود:

  • فاصله بین دندان‌ها
  • ازدحام دندان‌ها
  • کراس بایت
  • دندان‌های کشیده شده

زمان معقول درمان ارتودنسی

نگرانی عمده مردم در مورد بریس های 6 ماهه مدت زمان طولانی درمان است. ممکن است ارتودنسی‌های معمولی دو یا چند سال طول بکشند تا درمان کامل شود؛ اما بریس های شش ماهه در مدت زمان قابل توجهی که خیلی کمتر از درمان با بریس های سنتی است، لبخند جدیدی را برای شما ایجاد می‌کنند. در واقع میانگین زمان فقط شش ماه گفته شده است؛ یعنی شما میانگین مدت زمان حل مشکل دندانتان ۶ ماه است. درمان ارتودنسی ۶ ماهه برای کل دندان‌ها مقدور نیست و فقط شامل حل مشکلات زیبایی دندان‌های جلویی شما می‌شود و بر روی آن‌ها تمرکز دارد و برای افرادی که نیاز به هم ترازی دندان‌های دیگر دارند، اصلا ایده آل نیست

قایسه ارتودنسی سنتی با بریس های ۶ ماهه

مانند دوره‌های درمان ارتودنسی سنتی هر ۴ تا ۵ هفته یک بار باید سیم‌های ارتودنسی خود را تنظیم و محکم کنید که این کار توسط پزشک انجام می‌شود.

مدت زمان درمان می‌تواند از ۴ ماه تا 9 ماه متغیر باشد، که در افراد مختلف است و نسبت به مشکل فرد تعیین می‌شود.

در ارتودنسی سنتی برای جلوگیری از برگشت دندان‌ها به جایگاه قبلی خودشان، باید از نگهدارنده استفاده کنید که این نگهدارنده ها پس از اتمام طول درمان استفاده می‌شود.

یک تفاوت عمده بین ارتودنسی 6 ماهه و ارتودنسی سنتی وجود دارد و آن زمان درمان و مسائلی است که مشکلات را حل می‌کند. لبخندهای ۶ ماهه ممکن است زمان کمتری طول بکشد. با این حال برای بیمارانی که سعی در حل مشکلات پیچیده دارند اصلا توصیه نمی‌شود.

ارتودنسی شش ماهه برای تصحیح فاصله قدامی و مسائل ترازی که بر فاصله تأثیر می‌گذارند در نظر گرفته شده است.

بیشتر بدانیم : لمینت دندان جلو

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت