خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

معجزه کاهش وزن با رژیم لاغری شرکت جنرال موتورز در ۷ روز


 
قيمت 0ريال

معجزه کاهش وزن با رژیم لاغری شرکت جنرال موتورز در ۷ روز
معجزه کاهش وزن با رژیم لاغری شرکت جنرال موتورز در ۷ روز

رژیمی که از آن تحت عنوان ۷ روزه یا (GM Diet Plan) یا رژیم لاغری جنرال موتورز یاد می شود در واقع یک برنامه رژیمی ساده و کاربردی برای کاهش وزن است که توسط شرکت جنرال موتورز تهیه شده است. هدف این شرکت از ارائه چنین برنامه غذایی، افزایش یا دست کم حفظ سلامت کارکنانش بود. رژیم لاغری ۷ روزه یک همکاری بزرگ بین نهادهای سلامتی مانند GM، FDA، USDA با این کمپانی بود و جالبتر اینکه، در نهایت قبل از تایید نهایی در مرکز تحقیقات دانشگاه جان هاپکینز مورد آزمایش قرار گرفته است. آنچه می خوانید توضیحات کاملی درباره رژیم لاغری ۷ روزه است که پشتوانه علمی فوق العاده خوبی دارد است.

مزایای رژیم لاغری ۷ روزه چیست؟

با توجه به اصولی که در این رژیم لاغری گنجانده شده، افردی که به مدت ۱ هفته خود را پایبند رژیم لاغری جنرال موتورز می کنند، می توانند از فواید و مزایای این رژیم بهره مند شوند:

مصرف شکر کاهش میابد

 در این برنامه لاغری به غیر از قند فروکتوز، عملا هیچ نوع غذا یا خوراکی قندی دیگر مصرف نمی شود و این برای افراد دیابتی و کسانی که تا پیش از این شکر زیاد مصرف می کردند مفید است. به علاوه این مزیت برای افرادی که تمایل زیادی به مصرف غذاهای شیرین ندارند قابل توجه تر است.

از بدن سم زدایی می شود

به دلیل مصرف مقادیر زیادی آب و غذای سالم و محدود کردن مصرف هر نوع غذای ناخواسته دیگر، بدن سموم اضافی را از بین می برد و مواد زائد را دفع می کند.‍

پوست افراد درخشان و سالم تر می شود

 به طبع پس از سم زدایی که طی این ۱ هفته انجام می گیرد، سلامت پوست نیز بهبود پیدا می کند و از لطافت و درخشندگی طبیعی برخوردار خواهد شد.

متابولیسم به طرز عجیبی بهبود میابد

 عادات غذایی سالم و مصرف بیشتر آب به بهبود متابولیسم بدن کمک می کند. و هرچه میزان متابولیسم بدن بالاتر و بهتر باشد میزان کالری و چربی سوزی نیز افزایش میابد و این یعنی تضمین کاهش وزن موثر در یک مدت زمان منطقی.

هضم غذا به مراتب بهتر می شود

 غذای مصرفی در طول دوره رژیم لاغری ۷ روزه سرشار از فیبر است و بنابراین حرکات روده شما را بهبود می بخشد و این یعنی هضم غذا بسیار بهتر از قبل می شود.

عادات غذایی بهتری جایگزین عادات جاری می شود

 این رژیم غذایی به طور کلی ما را به مصرف میوه ها و سبزیجات که کالری کم و فیبر زیادی دارند تشویق می کند. در نتیجه طی یک هفته از رژیم GM ما عادت می کنیم که بهتر بخوریم و عادات غذایی سالمتری داشته باشیم. این باعث می شود که چربی های کمتری در داخل بدن تجمع پیدا کنند، برای یک مدت طولانی ما را سیر نگاه می دارد و در نتیجه فرد پرخوری نمی کند.

آیا این برنامه غذایی برای افرادی که چاقی مفرط دارند مفید است؟

کسانی که شاخص توده بدنی بالای ۳۰ دارند چاق محسوب می شوند و افرادی که شاخص توده بدنی شان بالاتر از ۴۰ است نیز چاقی مفرط دارند. این افراد هرچند که می توانند از این رژیم لاغری پیروی کنند اما در نهایت مقدار وزنی که از دست می دهند محدود است.( جهت محاسبه شاخص توده بدنی خود کلیک کنید.)

این افراد بهتر است که به فکر انجام عمل لاغری باشند زیرا عمل جراحی لاغری (ماننند اسلیو معده یا بای پس معده) می تواند در کنار انواع رژیم لاغری سبک و ورزش کردن وزن بسیار بیشتری را طی مدت زمان منطقی کاهش دهد. اما قبل از آن باید با یک متخصص جراحی لاغری در رابطه با عوارض و مزایای جراحی لاغری مشورت کنند.

منبع : https://www.dranbara.com/


قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت