خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

پاسخ به مهترین سوالات درباره ارتودنسی لینگوال


 
قيمت 0ريال

پاسخ به مهترین سوالات درباره ارتودنسی لینگوال
پاسخ به مهترین سوالات درباره ارتودنسی لینگوال

در ارتودنسی لینگوال آیا بریس لینگوال درد دارد؟

پیشرفت های انجام شده در حوزه ارتودنسی باعث شده که ماننند سابق درد ارتودنسی ناشی از دستگاه ها و تجهیزات تجربه نشود. با این حال شاید بخش های مختلف بریس لینگوال به زبان، لثه ها، بخش داخل گونه ها برخورد کرده و باعث ناراحتی جزئی شود.

آیا سیستم لینگوال به زبان آسیب میزند؟

از آنجا که سیستم لینگوال پشت دندان ها بوده و در تماس مستقیم با زبان است، طبیعی است که حین غذا خوردن یا صحبت کردن بارها زبان با براکت ها و سیم ها برخورد کند. چند روز اول استفاده از این روش می تواند باحث افزایش حساسیت استفاده کننده شود و زبان کمی اذیت شود. به مرور زمان که به بریس ها عادت شد، مشکل چندانی با برخورد زبان با بریس لینگوال نخواهید داشت.

حتما بخوانید :

·         ارتودنسی کودکان

·         مراحل ارتودنسی دندان

ممنوعیت های غذایی در درمان ارتودنسی لینگوال کدام ها هستند؟

زمانی که ارتودنسی انجام می شود باید در رژیم غذایی روزانه تجدید نظر شود. فرقی نمی کند که چه روش ارتودنسی دارید در هر صورت باید برخی غذاها را نخورید و آن ها را جایگزین کنید. این مساله البته برای ارتودنسی لینگوال باید بیشتر مورد توجه باشد زیرا تمیز کردن دندان ها و بریس پشت دندانی کمی دشوارتر است. مواد غذایی سفت و سخت، چسپنده و یا آن هایی که باعث تغییر رنگ می شوند اکیدا نباید زیاد مصرف شوند و پس از مصرف دندان ها مسواک زده شود.

آیا مدت زمان ارتودنسی لینگوال بیشتر از ارتودنسی معمولی و متحرک است؟

مدت زمان این ارتودنسی نسبت به ارتودنسی معولی برابر و کمی بیشتر است. اما از آنجا که کاربرد لینگوال با ارتودنسی متحرک متفاوت است مقایسه مدت زمان این دو درست نیست. اما پلاک های ارتودنسی مشکلات جزئی تا متوسط نامرتبی دندان ها را بین 4 تا 12 ماه برطرف می کنند.

آیا بریس لینگوال اوربایت یا جلوزدگی فک بالا را برطرف می کند؟

بریس های لینگوال می توانند کراس بایت، اوربایت، آندربایت، وجود فاصله بین دندان ها و ازدحام بیش از حد آن ها را برطرف کنند.

آیا هزینه سیستم ارتودنسی لینگوال نسبت به روش های دیگر بیشتر است؟

بله. با توجه به پیچیدگی نصب و تنظیم این سیستم ارتودنسی، هزینه آن نیز نسبت به سایر روش ها نسبتا بالاتر است. برای مثال مطابق هزینه جهانی انواع روش های ارتودنسی، هزینه بریس لینگوال 5 تا 13 هزار دلار است . این درحالی است که هزینه ارتودنسی سرامیکی 2 تا 8 هزار دلار و هزینه بریس معمولی 3 تا 7 هزار دلار است.

منبع : مجله اینترنتی ارتودنسی دندان

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت