خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

درمان عفونت بعد از کاشت مو


 
قيمت 0ريال

درمان عفونت بعد از کاشت مو
درمان عفونت بعد از کاشت مو

جوش های کوچک، پوسته های زرد و یا قرمزی قابل توجه در منطقه اهدا کننده یا گیرنده ممکن است علائم اولیه ای از عفونت بعد از کاشت مو باشد.

اگر متوجه هر یک از این علائم شدید، لطفا با کلینیک کاشت مو تماس بگیرید زیرا ممکن است نیاز به درمان با آنتی بیوتیک باشد.

انتظار می رود برای چند روز اول پس از عمل، قرمزی، تورم و حساسیت کمی وجود داشته باشد. اگر بعد از روز دوم قرمزی، تورم یا حساسیت افزایش یافت، با ما تماس بگیرید.

به ندرت، یک یا چند پیوند ممکن است عفونی شوند. آنها به صورت جوش سفید (Pus Pimple) یا قرمزی در اطراف موهای منفرد ظاهر شوند.

این جوش ها ممکن است با یک پوسته زرد رنگ همراه باشند و ممکن است حساس باشند. ممکن است نیاز به درمان آنتی بیوتیکی باشد.

تقریبا همه افراد جوش هایی را در ناحیه گیرنده مشاهده می کنند که حدود یک ماه پس از جراحی شروع می شوند و به مدت چند ماه ادامه می یابد.

اینها موهای جدیدی هستند که در حال شکافتن پوست هستند.

گاهی اوقات می توان آنها را با یک عفونت واقعی اشتباه گرفت، اما جوش ها به طور خودبخود در طی ۳-۴ روز از بین می روند. همانطور که جوش ها از بین می روند، ممکن است جوش های جدیدتری سرباز کنند.

آنها به طور کلی نیاز به درمان ندارند. جوش های بزرگ تر را می توان با حذف لایه نازک بالای پوستشان با یک سوزن استریل سوراخ کرد، و سپس مایع داخلشان را تخلیه کرد.

اگر بیش از چند عدد در یک زمان رشد کنند یا پوست در یک ناحیه بزرگتر متورم، قرمز، حساس و داغ باشد، پس شما باید برای دریافت آنتی بیوتیک یا تخلیه

حتما بخوانید : متخصص کاشت مو

منبع  

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت