خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

به چه مدل ارتودنسی، ارتودنسی 6 ماهه می گویند؟


 
قيمت 0ريال

به چه مدل ارتودنسی، ارتودنسی 6 ماهه می گویند؟
به چه مدل ارتودنسی، ارتودنسی 6 ماهه می گویند؟

ارتودنسی 6 ماهه چیست؟

ارتودنسی های 6 ماهه به سرعت نتیجه می گیرند؛ زیرا طوری طراحی شده اند که فقط تعداد معینی از دندان ها را انتخاب می کنند. آنها فقط روی هم ترازی دندان های خاص متمرکز هستند، به این معنی که فشار بیشتر اختصاص یافته است. طراحی ابتکاری بریس های 6 ماهه نیز نقشی اساسی دارد. آنها به طور معمول از تیتانیوم نیکل ساخته می شوند که فشار پایدارتری را ارائه می دهد.

ارتودنسی 6 ماهه مناسب کدام دندان ها است؟

درمان با ارتودنسی 6 ماهه بریس بر اصلاح زیبایی دندان های جلویی شما متمرکز است. برای افرادی که نیاز به هم ترازی با نیش دارند، ایده آل نیست؛ اما این روش درمان بریس با تمرکز بر لبخند بسیار سریعتر از ارتودنسی معمولی است که دندان های گزش و پشت را برطرف می کند. ارتودنسی کوتاه مدت با بریس های شفاف ممکن است از چهار تا نه ماه طول بکشد؛ اما به طور متوسط​​حدودا شش ماه است.

دلیل انتخاب ارتودنسی 6 ماهه چیست؟

بسیاری از افراد با توجه به مدت زمان لازم برای انجام درمان و همچنین ثابت بودن سیم بر روی دندان های خود، می توانند توسط درمان ارتودنسی به تعویق بیفتند. بریس های مفتولی سنتی معمولا حدود دو سال طول می کشد تا دندان های کج یا نامرتب را به موقعیت صحیح برسانند.  ارتودنسی 6 ماهه یک راه حل سریع و قابل اعتماد است که می تواند فقط در عرض 6 ماه دندان های صاف، سالم و لبخندی زیبا به شما بدهد.

آیا هر کسی می تواند از بریس های 6 ماهه استفاده کند؟

متأسفانه ، بریس های 6 ماهه برای همه مناسب نیستند. آنها در اصلاح مسائل با دندان های 6 تا 8 جلویی در بالا و پایین دهان و همچنین مشکلات کوچک ازدحام موثر هستند. کسانی که بیش از حد نیش یا سایر موارد گزش یا مشکلات شلوغی شدیدتری دارند، برای بریس های 6 ماهه مناسب نخواهند بود. اگر می خواهید دندان های خود را به سرعت و به طور موثر صاف کنید، باید یک مشاوره با دندانپزشک خود رزرو کنید. تیم دندانپزشکی لبخند شما را به طور کامل بررسی می کند و اگر درمان شش ماهه لبخند برای شما مناسب است به شما اطلاع می دهد.

بیشتر بخوانید :

·         ارتودنسی سریع

·         ارتودنسی ژله ای

آیا درمان ارتودنسی 6 ماهه لبخند برای بزرگسالان مناسب است؟

دندان های راست تر معمولا با استفاده از بریس برای بزرگسالان در یک دوره طولانی به دست می آیند. لبخندهای شش ماهه تکنیکی را برای بزرگسالانی که دندان های کج یا فاصله ای دارند و می خواهند بدون ایجاد تغییرات اساسی در موقعیت گزش، زیبایی دندان ها را بهبود دهند، طراحی شده است. اکثر بزرگسالان بالای 16 سال کاندیدای این تکنیک هستند که ایجاد شده است تا دندان ها را به آرامی به موقعیت مناسب برای لبخندی جذاب و مطمئن برای هر فرد برساند.

ارتودنسی 6 ماهه چگونه باعث تغییر در دندان ها می شود؟

در تکنیک ارتودنسی 6 ماهه از بریس های بزرگسالی استفاده می شود که با فشار کم دندان ها را به آرامی در طی شش ماه حرکت می دهند تا دندان ها به طور صحیح تراز شوند و فضاها و ظاهر کج را از بین ببرند. این روش به طور کلی برای فرد ایمن تر است؛ زیرا احتمال آسیب ریشه یا دندان به دلیل فشارهای کم برای جابجایی دندان ها کم است. از یک قرار ملاقات کوتاهتر نیز با شش ماه لبخند استفاده می شود که باعث می شود کل مراحل کار ساده تر و راحت تر از استفاده سنتی از بریس ها باشد.

رفرنس 

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت