خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتودنسی زود بازده دیمون


 
قيمت 0ريال

ارتودنسی زود بازده دیمون
ارتودنسی زود بازده دیمون

ارتودنسی دیمون یک ارتودنسی ثابت با براکت‌هایی شبیه به ارتودنسی فلزی است. تفاوت اصلی ارتودنسی دیمون با دیگر ارتودنسی‌ها، قابلیت خود تنظیمی هر براکت است و فشار وارد شده توسط خود براکت‌ها است. در این ارتودنسی زود بازده فشار از طریق خود براکت‌ها وارد می‌شود. در ارتودنسی‌های ثابت یا متحرک این فشار از طریق سیم‌ها به دندان‌ها وارد می‌شود. ارتودنسی دیمون دارای دو ویژگی اصلی هستند. اول این که کوچک‌تر از حالت عادی ساخته شده‌اند.

این ویژگی باعث خود کنترلی این ارتودنسی و زیبایی آن می‌شود. دومین ویژگی این ارتودنسی، ساخته شدن آن به وسیله سرامیک شفاف است. این جنس از سرامیک زیبایی ویژه‌ای دارد و اصلا در دهان مشخص نیست. همچنین باعث حجیم شدن لب‌ها نیز نمی‌شود. این ویژگی‌های زیبایی، سرعت و اثربخشی در بهبود باعث دلپذیر شدن این ارتودنسی شده است.

روش کار این ارتودنسی زود بازده

این ارتودنسی برای اصلاح ناهنجاری‌ها دندان و فک مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل نتایجی که به همراه دارد با دیگر ارتودنسی‌ها مشابه است. تفاوت ارتودنسی دیمون با دیگر ارتودنسی‌ها ساختار ارتودنسی و زیبایی ارتودنسی است. ارتودنسی دیمون با سیم و لیگاتور به هم متصل نشده‌اند و فشار از طریق خود به راکت‌ها وارد می‌شود. همچنین ظاهر کوچک و جنس سرامیکی آن باعث زیبایی هر چه بیشتر آن شده است.

به این ترتیب، ما می‌توانیم دندان‌ها را با استفاده از اصطکاک کمتر و در نتیجه کاهش زمان معاینات بالینی، به موقعیت مناسب منتقل کنیم.

آیا دیمون تنها مارک‌های با این ویژگی است؟

دیمون یکی از ارتودنسی‌های شناخته شده است، اما درست است که گزینه‌های دیگری برای ارتودنسی دندان با بریس‌های خود کنترلی وجود دارد. ما همه جهات ارتودنسی را بررسی کرده‌ایم. هنگام انتخاب ارتودنسی لازم است همه جهات از جمله انتظار بیمار، شدت ناهنجاری‌های دندان‌ها و… مورد بررسی قرار بگیرد. پس از بررسی همه موارد و عکس برداری، رادیوگرافی و سفالومتری روش ارتودنسی را انتخاب کنید. فقط در این صورت است که متخصص ارتودنسی می‌تواند یک برنامه درمانی مناسب را برای شما تنظیم کند.

بیشتر بخوانید :

ارتودنسی پنهان 

بهترین متخصص ارتودنسی در کرج

مراحل نصب ارتودنسی دیمون

پس از انجام آزمایشات و انتخاب روش درمان ارتودنسی با براکت‌های دیمون، بیمار برای ادامه مراحل قرارگیری باید به کلینیک مراجعه کند. روند نصب براکت در سال‌های اخیر به لطف اتصال غیرمستقیم بسیار ساده شده است. نصب از مراحل زیر تشکیل شده است:

در ابتدا عکس برداری‌های سه بعدی از دهان بیمار انجام می‌شود تا یک مدل گچی ساخته شود.

برای عکس برداری از رادیولوژی استفاده می‌شود.

آماده سازی قالب و ساخت ماکت به وسیله گچ و پلاستیک

مراجعه بیمار به کلینیک، آماده سازی، صیقل دندان‌ها برای نصب به راکت‌ها

شست و شوی دندان‌ها و چسب زدن به دندان‌ها

استفاده از پلیمریزاسیون برای تأثیری بیشتر در شست و شو

نصب ارتودنسی

رفرنس 

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت