خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

عواملی که باعث می شود بزرگسالان از بریس گذاشتن خودداری کنند کدام اند ؟


 
قيمت 0ريال

عواملی که باعث می شود بزرگسالان از بریس گذاشتن خودداری کنند کدام اند ؟
عواملی که باعث می شود بزرگسالان از بریس گذاشتن خودداری کنند کدام اند ؟

متأسفانه، عوامل وجود دارد که بزرگسالان را ترغیب می کند تا به طور کلی از بریس خودداری کنند. در حالی که برخی از آنها تصورات غلط و عدم درک صحیح هستند، افرادی نیز وجود دارند که به دلایل اجتماعی و شخصی از این کار خودداری می کنند. با این حال، پیشرفت ها و فن آوری های جدید در ارتودنسی تأثیر موضوعات زیر را کاهش داده است.

ناراحتی جسمی و اجتماعی

با توجه به اینکه بیشتر بریس ها در کودکان یا نوجوانان دیده می شوند، بزرگسالان از فکر استفاده از بریس های دندان ناخوشایند هستند. ترس از قضاوت یکی از مهمترین دلایلی است که بزرگسالان از استفاده از بریس برای اصلاح دندان های خود اجتناب می کنند. با این حال، تحولاتی رخ داده است که باعث بهبود طراحی بریس ها شده و باعث احتیاط بیشتر می شود. برخی از بریس ها کمتر نفوذ کرده و تقریبا دیده نمی شوند.

بیشتر بخوانید :

تغییر شیوه زندگی و رژیم غذایی

بزرگسالان همچنین نگران تغییر در رژیم غذایی و سبک زندگی خود پس از نصب مجهز به بریس های دندانی هستند. درست است، اجتناب از برخی غذاها هنگام پوشیدن بریس برای جلوگیری از لک شدن دندان یا آسیب دیدن براکت و سیم ضروری است. اگر چه این ممکن است در ابتدا کمی ناراحت کننده باشد؛ اما بیشتر بیماران خیلی سریع به عادات غذایی جدید خود عادت می کنند. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که بریس ها دائمی نیستند و در نهایت برداشته می شوند.

استفاده از بریس برای مدت زمان طولانی بیشتر

بزرگسالان برای اصلاح ناهماهنگی ها مجبور نیستند بیش از نوجوانان از بریس استفاده کنند. به محض نصب بریس ها، به شما دستورالعمل ها و بهترین شیوه های مراقبت از آنها داده می شود. اگر این دستورالعمل ها را با دقت دنبال کنید، می توانید از پوشیدن بریس ها بیش از آنچه انتظار می رود، خودداری کنید. در مورد انتظارات پس از داشتن مهاربند بیشتر بدانید تا هنگام نصب آمادگی بیشتری داشته باشید.

منبع : مجله دانستنی های ارتودنسی

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت