خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

عملکرد ارتودنسی رنگی


 
قيمت 0ريال

عملکرد ارتودنسی رنگی
عملکرد ارتودنسی رنگی

کارکرد ارتودنسی رنگی مانند ارتودنسی های فلزی است. با این تفاوت که دندان ها از زیبایی بهتری برخوردار است و گرنه تاثیری در روند درمان نخواهد داشت. اما ارتودنسی های رنگی نیاز به مراقبت و رعایت بهداشت بیشتری دارند. با توجه به رنگی بودن بریس ها و براکت ها نیاز است که پس از هر وعده غذایی دندان ها شستشو داده شود و از نخ دندان و مسواک استفاده شود.

رنگ های مختلف ارتودنسی

دست بیمار در انتخاب رنگ ارتودنسی بسیار باز است و می‌تواند هر رنگی با توجه به علایق و سلیقه خود انتخاب کنند. معمولا دختران علاقه زیادی به رنگ‌های صورتی دارند و از رنگ‌های پرکاربرد و محبوب پسران، می توان به رنگ سرمه‌ای اشاره کرد. اگر بریس های رنگی را انتخاب می کنید، حتما باید بهداشت دهان و دندان خود را به نسبت سایر انواع ارتودنسی بیشتر رعایت کنید.

رنگ های نامناسب ارتودنس رنگی

بعضی از رنگ ها در ساخت ارتودنسی رنگی با توجه به عوامل مختلف مناسب نیست که پیش از انتخاب ارتودنسی رنگی باید آنها را مورد توجه قرار داد. استفاده از ارتودنسی زرد باعث می شود که دندان ها نسبت به گذشته زرد تر به نظر برسند و از زیبایی دندان ها کاسته می شود. همینطور استفاده از رنگ های مشکی و تیره می تواند دندان های شما را پوسیده نشان دهد و زیبایی لبخند شما را به خطر بیاندازد. متخصصین ارتودنسی بیشتر توصیه می‌کنند تا از رنگ‌های روشن استفاده شود تا به دندان های شما جذابیت بیشتری بدهد. همین طور بهتر است در هنگام انتخاب رنگ ارتودنسی به رنگ پوست و چهره و حتی چشم های بیمار توجه شود. تا رنگ انتخاب شده با چهره شما متناسب باشد.

بیشتر بخوانید :

انتخاب رنگ در هر جلسه مراجعه

شما می توانید رنگ بریس های ارتودنسی را در هر جلسه مراجعه، متناسب با سلیقه بیمار تغییر دهید. این جلسات برای تنظیم بریس ها و بررسی دندان ها است که عموما هر شش تا هشت هفته یکبار انجام می شود. اما همواره برای انتخاب رنگ ها از پزشک بیمار کمک بگیرید تا بهترین انتخاب صورت بگیرد.

علاقه مندی کودکان به ارتودنس رنگی

ارتودنسی های فلزی به دلیل این که بریس ها بر روی دندان ها رنگ نامناسبی دارد، کودکان را ترغیب به استفاده از بریس های رنگی کرده است. خوشبختانه در دنیای جدید، با کمک گرفتن از بریس های رنگی دیگر نیازی به نگرانی نسبت به این موضوع نیست. برخی از کودکان معمولا به سنین هفت سالگی که می رسند، به نزد متخصص ارتودنسی به دلیل شلوغی دندان هایشان، یا بهم ریختگی دندان ها، دندان های ناهموار، فکین بدشکل یا انواع بایت ها مراجعه می کنند.

مراقبت از ارتودنس رنگی از سایر ارتودنسی ها مشکل تر است؟

ارتودنس رنگی به نسبت سایر انواع ارتودنسی دندان، نیاز به مراقبت بیشتری دارد. این نوع از ارتودنسی به دلیل رنگی بودن بریس ها نیاز به شستشو مکرر دهان و دندان دارد. مصرف نوشیدنی ها و مواد غذایی قندی می تواند عاملی موثر بر درمان دندان ها باشد. در این نوع ارتودنسی، بیمار موظف به پاکیزگی هرچه بهتر دندان ها است. بیمار باید پس از مصرف هر وعده غذایی، دندان ها را نخ دندان بکشد و مسواک بزند.

رفرنس

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت