خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مزایا و معایب ارتودنسی فوری


 
قيمت 0ريال

مزایا و معایب ارتودنسی فوری
مزایا و معایب ارتودنسی فوری

ارتودنسی فوری یا سریع، روشی درمانی برای مرتب کردن دندان‌های به هم‌ریخته و نامرتب در مدت زمان کوتاه است. این روش، برخلاف انجام ارتودنسی روی دندان‌ها که ممکن است از چندماه تا چندسال طول بکشد، می‌تواند دندان‌های شما را صرف زمان چندساعت تا چندروز کاملا مرتب و یک‌دست کند. به دلیل کوتاه بودن دوره یک‌دست کردن دندان‌ها با این روش، این روش را ارتودنسی فوری می‌نامند. ارتودنسی فوری درواقع یک نوع خاص از روش‌های انجام ارتودنسی با کمک بریس‌ها نیست. در این روش، برای یک‌دست و مرتب نشان دادن دندان‌ها از باندینگ، ونیرهای سرامیکی، روکش‌ها و… یا ترکیبی از روش‌های گفته شده، استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از ارتودنسی فوری

انجام ارتودنسی‌های فوری، به زیبایی لبخند و دندان‌های شما کمک می‌کند و می تواند چهره شما را دلنشین‌تر نشان دهد. بعضی از مزایای استفاده از ارتودنسی فوری عبارتند از:

با انجام این روش، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، دندان‌های به هم‌ریخته و نامرتب خود را منظم و زیبا کنید.

این روش، یک روش غیرتهاجمی است یا حداقل به صورت کم‌تهاجمی انجام می‌شود و به دندان‌های اصلی و سالم شما آسیب زیادی وارد نمی‌کند.

انجام این روش، حتی طی یک الی دو جلسه درمانی در مطب، امکان‌پذیر است.

انجام این روش، حتی روی یک دندان هم امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با توجه به میزان رضایتتان از دندان‌هایتان، از این روش برای زیباسازی هر تعداد از دندان‌های خود استفاده کنید.

ظاهر دندان‌ها پس از انجام ارتودنسی فوری طبیعی بوده و مخاطب به راحتی متوجه تفاوت دندان‌هایی که روی آن‌ها ارتودنسی فوری انجام شده با دندان‌های طبیعی، نخواهد شد.

بیشتر بخوانید :

·         ارتودنسی ثابت

·         ارتودنسی نامرئی

معایب انجام ارتودنسی فوری

روش‌های انجام ارتودنسی سریع، معمولا عوارض جانبی خاصی ندارند و آسیبی به دندان‌های شما وارد نمی‌کنند. گاه ممکن است پس از انجام ارتودنسی سریع، عفونت‌های باکتریایی خفیفی ایجاد شود که این عفونت‌ها با مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها، به خوبی مهار و درمان می‌شوند. از معایب ارتودنسی‌های فوری می‌توان به ماندگاری آن‌ها اشاره کرد. ارتودنسی‌های فوری، برخلاف انجام ارتودنسی‌های معمولی که معمولا تاثیر پایدار و مادام ‌العمری دارند، دائمی نیستند و ممکن است پس از گذشت چندسال به تعویض یا ترمیم نیاز داشته باشند.

رفرنس 

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت