خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

چرا باید ایمپلنت انجام دهیم


 
قيمت 0ريال

چرا باید ایمپلنت انجام دهیم
چرا باید ایمپلنت انجام دهیم

جای خالی دندان از دست رفته می‌تواند در سلامت دیگر دندان‌ها، تکلم و غذا خوردن شخص اثر بگذارد. وقتی جای خالی دندان پر شود به شخص اعتماد به نفس بیشتری داده و همچنین باعث داشتن دندان‌هایی سالم و غذا خوردن راحت‌تر می‌شود. امروزه برای پر کردن این جای خالی روش‌های متعددی وجود دارد که یکی از این روش‌ها ایمپلنت دندان یا همان کاشت دندان است.

مشکلات گفتاری با از دست دادن دندان

تلفظ صحیح کلمات از طریق چرخاندن زبان و فشار دادن به سقف دهان و دندان ایجاد می شود. بنابراین جای خالی دندان ها میتواند تلفظ برخی از حروف را با مشکل مواجه کند.

حرکت دندان ها

فضاهای خالی در دندان بر استحکام استخوان فک تأثیر منفی می گذارد و باعث جابجایی موقعیت دندان ها می شود. پرکردن این فضا های خالی با کاشت دندان یا همان ایمپلنت دندان برای طولانی مدت به حفظ موقعیت دندان ها کمک می کند.

مشکل غذا خوردن

عدم تناسب و جای خالی دندان ها (مخصوصا زمانی که تعداد دندان های از دست رفته زیاد باشد) هر شخص را وادار می کند تا رژیم غذایی خود را تغییر دهد و در نهایت به مرور زمان فرد به جایی می رسد که وعده های غذایی را بر اساس غذاهایی که می تواند بخورد تنظیم می کند نه آنهایی که متناسب با رژیم غذایی و علاقمندی خودش باشد.

تاثیر جای خالی دندان بر چهره ظاهری

دندان ها و لثه به عنوان سیستم پشتیبانی برای ساختار چهره عمل می کنند. نداشتن دندان بر ظاهر صورت و گونه ها تاثیر زیادی می گذارد. همچنین تحلیل رفتن استخوان فک هم از بدترین پیامد های از دست دادن دندان ها است.

بیشتر بخوانید :

بهترین کلینیک شبانه روزی ایمپلنت دندان در تهران

بهترین مراکز تخصصی ایمپلنت در تهران مراکزی هستند که با رعایت اصول علمى تخصصى و با تجربه اقدام به درمان های ایمپلنت دندان می کنند.

بهترین مراکز ایمپلنت معمولا با متخصصین جراح لثه و ایمپلنت همکارى داشته , و دارای امتیازهاى ویژه اى مثل مجهز بودن کامل وسایل مربوط به جراحی هاى پیوند , بازسازی استخوان و جراحی هاى لثه می باشند.

یک کلینیک دندانپزشکی خوب ، بهترین مشاوره را به بیمار می دهد و از هر جهت با مراحل درمان ایمپلنت ، نحوه پرداخت هزینه ایمپلنت ، انواع ایمپلنت دندان ، و مراقبت های بعد از درمان ایمپلنت توضیح می دهد.

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت