خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

هزینه دستگاه‌های ارتودنسی


 
قيمت 0ريال

هزینه دستگاه‌های ارتودنسی
هزینه دستگاه‌های ارتودنسی

باید فهمید که هزینه واقعی دستگاه‌های ارتودنسی تنها بخشی از هزینه درمان و خدمات ارتودنسی را نشان می‌دهد. نسبت این هزینه بسته به نوع درمان متفاوت است.

برخی از لوازم در آزمایشگاه‌های تجاری دارای هزینه‌های تولید بسیار بالایی هستند (iBraces ، Invisalign برخی از دستگاه‌های کمکی، دستگاه آپنه خواب) و سهم بالاتری از هزینه‌های ارتودنسی را شامل می‌شوند در حالی که سایر لوازم "استاندارد" ممکن است هزینه کمتری داشته باشند.

بعضی از انواع مال اکلوژنز در طول درمان به دستگاه‌های مخصوصی احتیاج دارند (صفحه مشترک، صفحه مفصلی ، مینی پیچ لنگر ، صفحه دهانی و غیره) و به پروتکل‌های مخصوص و وسایل نگه داری نیاز دارند که بر "هزینه دستگاه‌ها" مورد استفاده در طول درمان تأثیر می‌گذارد.

از آنجا که بریس ها تنها بخشی از هزینه‌های درمان ارتودنسی را نشان می‌دهد ، هزینه‌های دیگر مربوط به خدمات و تخصص‌های مختلف مربوط به درمان است که همچنین می‌تواند بسته به نوع مشکل دندانی شما متفاوت باشد.

ارتودنتیست ها و متخصصان دندانپزشکی "براکت"، تاج و پل، پروتز ، وسایل دندانپزشکی و غیره را نمی‌فروشند، بلکه معالجه و خدماتی ارائه می‌دهند که بسیار فراتر از مواد مورد نیاز برای تهیه آن‌ها است.

بیشتر بخوانید :

ارتودنسی ارزان

اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که انتخاب گسترده‌ای داشته باشید، باید بین ارزش زیبایی دندان‌های شما و درمان سریع تعادل برقرار کنید. هرچه روش ارتودنسی ارزان تر باشد، بریس های شما قابل مشاهده‌تر خواهند بود. با این حال، بندهای ارزان‌تر تمایل دارند که دندان‌ها را سریع‌تر از همتاهای مخفی و گران‌تر تراز کنند. با قرار ملاقات های ماهانه که بخش قابل توجهی از هزینه نهایی را تشکیل می‌دهند، هزینه ابزارهای ارتودنسی مخفی کمی می‌تواند شیب دار و زیاد شود. هر چه مدت طولانی تر به پوشیدن بریس بپردازید، هزینه بیشتری نیز خواهید پرداخت.

منبع : مجله ارتودنسی

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت