خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

منظور از لیفت و اکستنشن مژه چیه؟


 
قيمت 0ريال

منظور از لیفت و اکستنشن مژه چیه؟
منظور از لیفت و اکستنشن مژه چیه؟

لیفت مژه مبحث بسیار شیرینی در دوره های آرایشگری هستش و برای مقاصد مختلفی مورد استفاده قرار میگیره. ما در هنر لیفت هم با مسائل زیبایی شناختی طرف هستیم و هم به نوعی اقدام به فراهم کردن راحتی افراد میکنیم. سر و کار ما در این حرفه، آراستن و فرم دهی مژه های بالا و پایینه، به طوری که شکل خمیده و فر مانندی به مژه ها میدیم. با این کار چشمای خانم ها به شکل عجیب و هنرمندانه ای جذاب تر و زیباتر جلوه میکند. 

لیفت و اکستنشن مژه به طرز عجیبی در میان بانوان ایرانی هوا خواه پیدا کرده و هرچند که قدمت و پیشینه خوبی داره، اما با توجه به پیشرفت های اخیر حرفه آرایشگری و افزایش تعدد تکنیک های آن، شاهد به وجود آمدن انقلابی عظیم در حوزه آراستن و فرم دادن مژه ها هستیم. به همین دلیل تعداد مشتریان و کسانی که به اکستنشن و لیفت مژه‌ها روی آوردن واقعا رو به افزایش هستش.

با توجه به بهبود زمینه کاری و فضای شغلی این هنر در ایران، و افزایش روز افزون مشتریاش، مجموعه الماس نشان قصد داره در این مقاله، به معرفی دوره آموزشی لیفت و اکستنشن مژه بپردازه. و علاقمندان به این هنر رو راهنمایی کنه تا با یادگیری تکنیک های مدرن و تخصصی مربوط به آرایش مژه، به راحتی وارد بازار کار اون بشن و منبع درآمد نسبتا خوبی رو برای خودشون دست و پا کنند.

بیشتر بخوانید : آموزش اکستنشن مو

هرچند که احتمالا خودتون هم میدونید لیفت و لمینت مژه چیه، اما برای اون ‌دسته از عزیزانی که آشنایی اندکی با این حرفه دارند، اجاز میخواییم که به صورت خلاصه تعریفی از لیفت و لمینت مژه رو ارائه بدیم.

“لیف مژه‌ها در اصل یک متد طبیعی آرایشیه که برای فر، طولانی، ضخیم و خوش فرم کردن  مژه ها استفاده میشه. این روش ظاهر مژه ها را نه تنها زیباتر میکند ،بلکه توجه افراد را به چشم ها نیز بیشتر میکند.”

این متد زیبایی و (حتی درمانی) برای تمام کسانی که میخوان مژه هاشون به شکل طبیعی و بدون کمک گرفتن از اکستنشن فِردار کنند، بسیار کاربردی و توصیه شده است. 

منبع : دوره های آموزش آرایشگری

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت