خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آیا خرید طلای نو هم سرمایه‌گذاری موفقی است؟


 
قيمت 0ريال

آیا خرید طلای نو هم سرمایه‌گذاری موفقی است؟
آیا خرید طلای نو هم سرمایه‌گذاری موفقی است؟

حال که به نحوه قیمت‌گذاری روی طلا آشنا شدیم به این نتیجه می‌رسیم که خرید هر طلایی نمی‌تواند سرمایه‌گذاری موفقی باشد به ویژه در کوتاه‌مدت، پس اگر قصد دارید روی خرید طلا سرمایه‌گذاری کنید شما را به مطالعه این بخش دعوت می‌کنیم.

در ابتدا باید گفت که خرید طلا در هر شرایط و موقعیتی بهترین و امن‌ترین روش سرمایه‌گذاری در مقایسه با امور دیگر است، این روش سرمایه‌گذاری نیز در بلندمدت سوددهی بیشتری خواهد داشت، اما سوال اینجا است که اگر به قصد سرمایه‌گذاری طلا بخریم چه طلایی بهتر است؟ سکه، طلای نو، طلای دست دوم یا طلای آب شده.

اگر بخواهیم مقایسه‌ای انجام دهیم باید بگوییم که در مقایسه میان طلا و سکه، سکه در زمان فروش سوددهی بیشتری نصیب شما خواهد کرد، چرا که برای سکه کارمزدی تعیین نمی‌شود.

در انتخاب میان سکه و طلای دست دوم یک فرضیه مطرح است، مثلا شما یک مدل انگشتر طلا دست دوم را برای خرید انتخاب می‌کنید اما این ریسک وجود دارد که طلای انتخابی شما فاقد اصالت یا تقلبی باشد، اصولا  کارشناسان حوزه طلا معتقدند که خرید طلای دست دوم ریسک بالایی دارد و این کار را پیشنهاد نمی‌کنند. بهترین گزینه در این حالت خرید طلای کم اجرت است.

خرید طلای آب شده نیز یک راه بسیار پرسود برای سرمایه‌گذاری است اما به شرطی که آن را از جای مطمئن خریداری کنید چرا که تقلب و ناخالصی در این شکل از خرید و فروش طلا بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید :

باید بگوییم که هیچ فرقی نمی‌کند کدام شکل از طلا را برای سرمایه‌گذاری انتخاب  می‌کنید، مهم این است که شما می‌توانید با خرید طلا پول خود را پس‌انداز کنید و در دراز مدت از سوددهی آن بهره‌مند شوید. بنابراین می‌توان گفت که خرید طلا یکی از بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری است، حال فرقی نمی‌کند که شما برای این کار خرید سکه طلا را انتخاب کرده‌اید، طلای دست دوم می‌خرید یا تصمیم می‌گیرید که طلای آب شده خریداری کنید.

منبع : طلا فروشی اینترنتی آزادی

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت