خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

نگاهی به دستبند و اهمیت استفاده از آن در استایل


 
قيمت 0ريال

نگاهی به دستبند و اهمیت استفاده از آن در استایل
نگاهی به دستبند و اهمیت استفاده از آن در استایل

انواع دستبند طلا همیشه در طول تاریخ توسط مردان و زنان مورداستفاده قرار می‌گرفته و همچنان نیز یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌هاست. در در دوران باستان مردم از متریال‌های مختلفی مانند عاج حیوانات، صدف، مرجان یا فلزات پایه برای ساختن دستبند و النگو استفاده می‌کردند. امروزه طراحان علاوه بر این مواد، از انواع نخ‌های مکرمه، چرم و پلاستیک هم برای ساخت دستبند استفاده می‌کنند.

البته هدف و دلیل استفاده از دستبند در گذشته متفاوت بوده. به طور مثال، در برخی تمدن‌ها، دستبندهای مخصوصی درست می‌کردند تا برای آنها خوش‌شانسی در جنگ را به دنبال بیاورد. مثلاً وایکینگ‌ها بر این باور بودند که با پوشیدن نوعی دستبند ویژه می‌توانند در جنگ علیه دشمنان پیروز شوند. به طور کلی، نمادپرستی و نسبت دادن ویژگی‌های خاص به جواهرات در تمدن‌های باستانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است. اما در زمان حال، این اکسسوری صرفاً جنبه‌ی تزئینی دارد.

از آنجا که دستبند در طرح‌ها، جنس‌ها و قیمت‌های بسیار متفاوتی در بازار موجود است، عموما یافتن گزینه مناسب که با سلیقه و بودجه فرد جور در بیاید کار چندان آسانی نیست. به همین خاطر گالری طلای آزادی  تصمیم گرفته تا در این راستا به شما کمک کند تا بتوانید مناسب‌ترین دستبند را بر اساس سلیقه و بودجه خود خریداری کنید.

بیشتر بخوانید : النگو طلا

نگاهی به دستبند و اهمیت استفاده از آن در استایل

دستبند از هر جنس و با هر طرحی که باشد در تکمیل تیپ افراد نقش مهمی می‌تواند ایفاء کند. به طور کلی، انواع زیورآلات که جزو اکسسوری‌های محبوب و رایج بین مردم هستند در راستای افزایش جذابیت ظاهری افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ که دستبند هم از این قاعده مستثنا نیست. به طور مثال فرض کنید که تیپ کژوال یا اسپرت دارید و اگر با چنین استایلی از دستبند طلای پر نگین (دستبند تنیس) استفاده کنید به هیچ عنوان تیپ شما جذاب نخواهد بود. چرا؟ چون چنین دستبندهایی مخصوص مراسم رسمی و مهمانی‌های شب هستند و برای تیپ اسپرت باید دستبند اسپرت هم انتخاب کنید. مثلاً دستبندهای بافت یا چرمی، یا اگر طلا دوست دارید دستبندهای زنجیری نازک و ساده با تیپ اسپرت جور در می‌آیند.

همچین بهتر است که زیورآلات خود را همیشه بر اساس فرم بدن خود انتخاب کنید. مثلاً اگر دست‌های بزرگی دارید، حتماً دستبند طلای درشت خریداری کنید. چون دستبندهای ظریف روی دست‌های شما جلوه‌ی چندان زیبایی ندارند و اصلاً به چشم نمی‌آیند.

بیشتر بخوانید : طلافروشی اینترتی آزادی

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت