خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتودنسی نامرئی چه مشکلاتی را درمان می کند؟


 
قيمت 0ريال

ارتودنسی نامرئی چه مشکلاتی را درمان می کند؟
ارتودنسی نامرئی چه مشکلاتی را درمان می کند؟

الاینرهای ارتودنسی نامرئی می تواند طیف گسترده ای از مشکلات ارتودنسی خفیف تا متوسط را اصلاح کنند. با این حال، نمی تواند به درستی مشکلات عمده و شدید ارتودنسی، مانند اوربایت یا آندربایت (جلو یا عقب بودن فک ها) شدید را اصلاح کند. زیرا ساختار و موقعیت فک شما نیاز به اصلاح اساسی دارد و ارتودنسی در درجه اول قرارگیری نامناسب و موقعیت دندان های شما را اصلاح می کند.

به هر حال مشکلات جزئی دندانی که با کمک ارتودنسی نامرئی حل می شوند عبارتند از:

· دندان های کج که کمی روی هم قرار می گیرند

· دندان های بیرون زده یا دندان هایی که در موقعیت مناسب خود قرار ندارند

· فاصله هایی که بین دندان ها ایجاد شده است

· ازدحام بیش از حد دندان ها

· برخی از کراس بایت ها - زمانی که دندان های بالایی در داخل دندان های پایین قرار می گیرند

· اپن بایت جزئی

· آندربایت و اوربایت جزئی

اگر هر یک از مشکلات بالا را دارید کاندید مناسبی برای شروع درمان با کمک الاینرهای شفاف هستید.

قیمت و هزینه ارتودنسی نامرئی چقدر است؟

بسته به میزان ناهنجاری و نامنظمی دندانی افراد و محلی که درمان شروع می شود قیمت ارتودنسی نامرئی متغییر است ولی دست کم باید ۴ میلیون تومان برای این درمان هزینه شود.

ارتودنسی نامرئی برای کودکان بهتر جواب می دهد یا بزرگسالان؟

ارتودنسی نامرئی با کمک الاینرهای شفاف درمانی متحرک است. به این معنی که می توانیم هر زمان که دلمان خواست (مثلا حین غذا خوردن یا مسواک زدن) پلاک ها را از دهان خود در بیاوریم. بنابراین افرادی که از این گزینه درمانی برای منظم کردن دندان ها استفاده می کنند میبایست هوش و حواس خود را جمع کنند تا هم از پلاک ها مراقبت کنند و هم فراموش نکنند پس از برداشتن دوباره آن ها را سر جایشان بگذارند.

بنابراین این گزینه درمان ارتودنسی دندان برای نوجوانان و افراد بالغ بزرگسال مناسب تر است تا کودکان کوچک. زیرا در بیشتر موارد مسئولیت با افزایش سن افزایش می یابد و افراد با داشتن مسئولیت پذیری بیشتر می توانند از پلاک های ارتودنسی مراقبت کنند و بدون اینکه مدت زمان درمان طولانی شوند، درمان را به اتمام برسانند. اما کودکان ممکن است یادشان برود به طور منظم از این ارتودنسی استفاده کنند و یا به خوبی از آن مراقبت نکنند.

بنابراین به طور کلی نوجوانان و بزرگسالان کاندیدهای بهتری هستند زیرا اغلب می‌توانند دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه‌ای را توسط متخصص ارتودنسی ارائه می‌شود، دنبال کنند

سایر افرادی که می توانند به فکر انجام این ارتودنسی باشند


البته در کل، فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید یا کارهایی که دوست دارید انجام دهید تعیین می‌کنند کدام نوع گزینه درمان ارتودنسی برای شما بهترین گزینه است. اما ارتودنسی نامرئی معمولا گزینه مناسبی برای افرادی با خصوصیات یا ویژگی های زیر است. یک دکتر ارتودنسی ممکن است به چنین افرادی پیشنهاد درمان با ارتودنسی نامرئی را بدهد:

  • افرادی که در جمع بسیار صحبت می کنند ( مثلا سخنران ها)
  • افرادی که ورزش های تماسی انجام می دهند
  • افرادی که زندگی پرمشغله ای دارند

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت