خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آموزش رنگ کردن استخر


 
قيمت 0ريال

آموزش رنگ کردن استخر
آموزش رنگ کردن استخر

در این مقاله به طور کامل با نحوه اجرای رنگ استخر آسنا خواهید شد. مراحل را دنبال کنید تا بتوانید پس از ساخت استخر آن را خود بدون کمک و به تنهایی رنگ آمیزی و نقاشی کنید. برای اینکه مراحل را بهتر انجام دهید مقاله را به ۳ بخش جهت رنگ کردن استخر تقسیم کرده ایم.

مرحله اول اجرای رنگ استخر: تخلیه آب

آب استخر را تخلیه کنید

ولین قدم برای رنگ کردن استخر ، تخلیه آب آن است. اگر استخر شما در فضای بسته و سرپوشیده است، میتوانید همین الان اقدام به تخلیه آن کنید. اما اگر استخر بیرون و در فضای باز است باید گوش به زنگ پیش بینی هواشناسی باشید. برای اینکه بتوانید فرآیند اجرای رنگ استخر را پیاده کنید به حداقل ۵ تا ۷ روز آفتابی با آب و هوای مطلوب نیاز دارید. اگر دما بین ۵ تا ۳۲ درجه هم باشد که عالی میشود. سپس ، از پمپ مرکزی استخر یا یک پمپ غوطه ور برای تخلیه آب استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که آب تخلیه شده به جایی غیر از اطراف استخر پمپاژ شود.

نکته:

مدت زمان تخلیه استخر بسته به نوع پمپ استخر و اندازه آن متفاوت است اما یک استخر متوطی معمولا بادی ۱۴ ساعت خالی شود.

درپوش های کف استخر را بردارید

کف استخر را جارو کنید

تمام سوراخ ها و فرورفتگی ها را پر کنید

مرحله دوم رنگ کردن استخر: تمیز کردن استخر تخلیه شده

کل استخر را بشویید

هنوز نوبت به رنگ کردن استخر نرسیده. در این مرحله کل استخر را با یک واشر قدرتمند و فشار بالا شستشو دهید. برای اینکار از یک شیر آب با فشار بالا استفاده کنید تا تمام آلودگی ها از کف استخر جدا شده و تمیز شود. سپس صبر کنید تا استخر خشک شود.

شستشوی استخر با فسفات تری سدیم

استخر را با هیدروکلریک اسید بشویید

دوباره استخر را بشویید

با کمک یک شلنگ فشار قوی تمام سطوح استخر را دوباره بشویید تا کاملا آماده رنگ کردن استخر شویم.

مرحله سوم رنگ کردن استخر : بلاخره اجرای رنگ استخر

اعمال اولین لایه رنگ با کمک رنگ استخر آکریلیک

رنگ را آماده کنید و بعد از اینکه غلظت آن را کاهش دادید با کمک یک فرچه نسبتا بزرگ شروع به رنگ کردن استخر کنید. البته قبل از هر چیزی تنها سطوحی که رنگش خراب شده را رنگ آمیزی کنید. شما باید بر اساس نوع رنگ فعلی استخرتان، رنگ جدید خریداری کنید. اگر رنگ استخر آکریلیک است، باید از همان رنگ بخرید. البته اگر رنگ استخر شما اپوکسی است شما هم باید از همان رنگ برای اجرای رنگ استخر استفاده کنید. اپوکسی در مقایسه با رنگ های دیگر ضخیم تر است.

صبر کنید تا لایه اول خشک شود.

اعمال لایه دوم رنگ استخر

بعد از چند روز استخر را آب کنید

رنگ کردن استخر کار آسانی نیست

شاید در نگاه اول با خواندن این مقاله با خود فکر کنید که رنگ کردن استخر یا اجرای رنگ استخر چندان کار سختی نیست. شاید درست بگویید اما این کار هم رنگ و ابزار نقاشی نیاز دارد و هم اینکه نیاز به مهارت، تجربه و حوصله دارد. فرآیند اجرای رنگ استخر معمولا هزینه بر است و اگر شما کلی هزینه کنید تا مواد اولیه بخرید اما نتوانید رنگ کنید هزینه ای که کرده اید بی ثمر خواهد ماند.

اجازه دهید که شرکت های نگهداری و تعمیر استخر اینکار را برای شما انجام دهند. آن ها تمام امکانات لازم از لباس مخصوص گرفته تا بهترین متریال اجرای رنگ استخر. اگر شما یک در عرض دو روز اینکار را انجام میدهید آن ها تنها با یک روز کاری با بهترین کیفیت استخر شما را رنگ میکنند. شما میتوانید برای اجرای رنگ استخر خود با شرکت تام استخر تماس بگیرید تا ضمن گرفتن مشاوره رایگان به شما در رنگ کردن استخر کمک کنیم.

منبع : تام استخر

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت