خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

لمینیت دندان چیست ؟


 
قيمت 0ريال

لمینیت دندان چیست ؟
لمینیت دندان چیست ؟

لمینت دندان ورقه نازکی از جنس چینی است که به جلوی دندان ها می چسبد. هدف از روکش لمینتی بهبود ظاهر دندان هاست. لمینت این کار را با تغییر رنگ دندان ها، پوشاندن ترک ها یا صاف کردن سطح دندان انجام می دهد. لمینت دندان همچنین می تواند به بستن شکاف های بین دندانی و تغییر اندازه دندان ها کمک کند. لمینت ها به صورت سفارشی و با توجه به فرم و اندازه دندان شخص ساخته می شود.

مزایای لمینت دندان

تعدادی از مزایای لمینت سرامیکی را در این بخش آورده ایم.

رفع بسیاری از مشکلات دندانی: لمینت دندان مشکلات زیبایی زیادی را برطرف می کند. مثلا برای سفید کردن دندان ها، پوشاندن فاصله بین دندانی، صاف کردن دندانی هایی که کمی کج هستند و همچنین برای کامل کردن دندان های لب پر شده می توان از لمینت دندان استفاده کرد.

طول عمر بالا: عمر لمینت ها ابدی نیست اما با مراقبت صحیح از آنها، مدت زمانی طولانی عمر می کنند. طول عمر متوسط لمینت دندان 15 سال است.

محافظت از مینای دندان: مینای دندان اولین محافظ دندان در برابر مواد غذایی است. اما مینا ممکن است به هر دلیلی فرسوده شده و تحلیل برود. لمینت می تواند از فرسودگی بیشتر مینای دندان جلوگیری کند.

معایب لمینت دندان

لمینت دندان علی رغم مزایای زیاد، معایبی نیز دارد که بهتر است آنها را هم بدانید.

نامناسب برای ناهنجاری های شدید: اگر دندان های شما روی هم قرار گرفته اند یا کجی آنها شدید است، لمینت گزینه مناسبی برای اصلاح آنها نیست. به علاوه، برای اصلاح مشکلات فکی، لمینت نمی تواند کمکی بکند.

امکان ترک خوردن یا شکستن: مواد سازنده لمینت در عین استحکام بسیار ظریف است. اگر عادت هایی مثل جویدن اجسام و غذاهای سفت مثل یخ و یا دندان قروچه دارید، احتمال ترک خوردن یا ورقه شدن سطح لمینت بسیار بالا می رود.

تمام ویژگی های لمینت و ارتودنسی دندان را بازگو کردیم. حال نویت شماست که با در نظر گرفتن شرایط فکی و دندانی و همچنین عادت های شخصی بهترین روش را برای مرتب کردن دندان های خود انتخاب نمایید.

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت