خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بهترین روش برای ارتودنسی دندان های روکش یا لمینت شده چیست؟


 
قيمت 0ريال

بهترین روش برای ارتودنسی دندان های روکش یا لمینت شده چیست؟
بهترین روش برای ارتودنسی دندان های روکش یا لمینت شده چیست؟

متخصصین ارتودنسی جهت منظم کردن دندان های لمینت یا روکش شده ترجیح می دهند از ارتودنسی نامرئی با الاینرهای شفاف استفاده کنند. درمان با این روش بسیار ساده و بدون محدودیت است. با کمک الاینرهای شفاف نه آسیبی به روکش و لمینت می رسد و نه به خود دندان ها.

ارتودنسی نامرئی با الاینرهای شفاف در واقع به شیوه ای از مرتب شدن دندان ها گفته می شود که بیمار مجموعه ای از پلاک یا قالب های دندانی پلاستیکی را به ترتیب هر 2 هفته یکبار روی دندان های خود قرار می دهد. تا زمان استفاده از آخرین قالب دندان ها کاملا مرتب می شوند.

هزینه ارتودنسی نامرئی چقدر است؟

درمان با این روش تقریبا مانند درمان های دیگر است ولی هزینه آن مقداری کمتر در نظر گرفته می شود. هزینه ارتودنسی نامرئی به ازای هر فک می تواند بیشتر از 5 میلیون تومان باشد.

چرا ارتودنسی ثابت برای دندان های روکش شده مناسب نیست؟

ارتودنسی ثابت یعنی استفاده از براکت ها و سیم های فلزی جهت مرتب کردن دندان ها. در این روش براکت ها که قطعات گیره مانند کوچکی هستند از ابتدا تا انتهای درمان به سطح دندان ها متصل شوند. سپس از میان براکت ها یک سیم قوس دار عبور داده می شود. نیروی ارتودنسی از سیم به براکت و از آنجا به تاج و در نهایت به ریشه دندان منتقل می شود.

اگر دندان شما روکش یا لمینت شده باشد، می تواند تحت تاثیر این نیرو، آسیب ببیند. در وهله اول با بیشتر شدن نیرو امکان افتادن روکش یا لمینت بیشتر می شود. در بدترین حالت نیز این دو ترمیم ممکن است دچار شکستگی شوند. اما اگر ارتودنسی نامرئی صورت بگیرد احتمال شکستگی یا افتادن روکش و لمینت به شدت کاهش پیدا می کند.

احتمال اینکه لمینت، روکش یا پرکردگی دندان من با ارتودنسی آسیب ببیند چقدر است؟

اگر یک لمینت، روکش یا پرکننده سالم بوده و اصولی نصب شده باشد، انجام درمان ارتودنسی آسیبی به روکش یا روکش وارد نمی کند. ما از تکنیک های دقیق برای اتصال دستگاه ها به این ترمیم ها استفاده می کنیم. همچنین پس از درمان، بریس ارتودنسی با دقت برداشته می شود تا از آسیب نامطلوب به ترمیم جلوگیری شود.

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت