خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مقایسه هزینه لمینت و ارتودنسی دو روش مرسوم برای صاف کردن دندان ها


 
قيمت 0ريال

مقایسه هزینه لمینت و ارتودنسی دو روش مرسوم برای صاف کردن دندان ها
مقایسه هزینه لمینت و ارتودنسی دو روش مرسوم برای صاف کردن دندان ها

هزینه لمینت دندان

گفتیم که لمینت ها پوسته های نازکی برای اصلاح طرح لبخند هستند.  بنابراین آن ها فقط برای پوشش دندان هایی که در طرح لبخند مشاهده می شوند مورد استفاده قرار می گیرند. یعنی ما فقط می توانیم از لمینت ها برای دندان های جلویی استفاده کنیم که در مجموع 16 عدد هستند. اگر فرض کنیم هزینه هر واحد لمینت دندان برابر با 3 میلیون تومان باشد یعنی برای اصلاح کامل طرح لبخند با لمینت ها ما میبایست دست کم 48 میلیون تومان پرداخت کنیم.

و فراموش نکنیم که این مبلغ حداقل هزینه ای است که ما برای لمینت ها در نظر گرفتیم زیرا هزینه ها ممکن است به ازای هر واحد به 5 تا 6 میلیون تومان نیز برسد. بنابراین درمانی هزینه بر خواهد بود.

هزینه ارتودنسی

ارتودنسی دندان مانند لمینت ها صرفا یک درمان واحد نیست. ما روش های مختلفی در ارتودنسی داریم که با کمک آن ها دندان ها را مرتب می کنیم. مثلا ما در دسته بندی ارتودنسی ثابت حداقل 5 روش درمان داریم. در دسته بندی ارتودنسی متحرک دست کم 3 نوع داریم و ....

بنابراین هزینه درمان هر کدام نیز متفاوت خواهد بود و نمی توانیم بگوییم که هزینه ارتودنسی دندان مانند هزینه لمینت ها یکسان است. به صورت بازه ای هزینه ارتودنسی دندان می تواند از 5 میلیون تومان شروع شده و به ازای هر دو فک به 40 میلیون برسد که این یعنی در بیشتر موارد این هزینه کمتر از اصلاح کامل طرح لبخند با لمینت دندان است.

کدام روش برای اصلاح طرح لبخند من مناسب تر است؟

همه چیز بستگی به سن و سال شما و نوع مشکلی دارد که در حال حاظر شما با آن مواجه هستید. چنانچه سن و سال شما کم است و شما با مشکل نامنظمی دندان ها به هر نحوی روبرو هستید برای منظم کردن دندان ها و اصلاح طرح لبخند بهتر است ارتودنسی کنید زیرا دندان های نامظنم در طول زمان و با افزایش سن تمایل دارند کج تر و نامنظم شوند.

حتی اگر سن و سال شما زیاد است و به شدت نامنظی فکی و دندانی دارید باز هم بهترین روش درمان برای شما ارتودنسی دندان است. اما چنانچه شما نامنظمی خفیف دندانی دارید و مایل نیستید ارتودنسی را امتحان کنید بهترین گزینه برای شما لمینت خواهد بود. اما در هر صورت برای انتخاب مطمئن تر، بهتر است پیش از انتخاب هر کدام از روش های نامبرده حتما با یک دندانپزشک متخصص صحبت کنید.

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت