خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

راهنمای خرید طلا برای دختر نوجوان


 
قيمت 0ريال

راهنمای خرید طلا برای دختر نوجوان
راهنمای خرید طلا برای دختر نوجوان

قصد خرید طلا برای دختر نوجوان خود را دارید؟ شاید باورش برایتان سخت باشد که ببینید پرنسس کوچک شما نوجوان شده!

در ادامه این مقاله از طلا فروشی آنلاین کیش طلا  چند نکته برای خرید هدیه مناسب پرنسس نوجوان شما در نظر گرفته‌ایم که به آنها اشاره خواهیم کرد.

متناسب با شخصیت

همانطور که می‌دانید ظاهر بیرونی همه انسان‌ها بیانگر شخصیت درونی آنهاست. ممکن است دختر شما استایل مخصوص به خودش را داشته باشد، پس سعی کنید احوالات او را هم در نظر بگیرید. برای مثال سنگ‌های رنگی، اکسسوری در مدل و سایزهای مختلف انتخاب کنید. همچنین اگر طرفدار چیز خاصی است سنبلی از آن تهیه کرده و خوشحالش کنید. همیشه لازم نیست همه‌ی دخترها کلاسیک یا خانم باشند، عده‌ای هم طرفدارای زیورآلات رنگارنگ و سرگرم‌کننده اند. پس هنگام خرید طلا برای دختر خود به شخصیت او وفادار باشید.

سادگی

همیشه جواهرات ساده و مینیمال طرفداران فراوانی دارند زیرا به آسانی با هر استایلی ست می‌شوند، که می‌تواند یک گوشواره میخی از الماس یا یک آویز طلا ظریف و همه‌کاره باشد. اکسسوری‌های ساده گزینه خوبی برای نوجوان است چون آنها در حال رشد و تغییر هستند در این‌صورت با اینکه ممکن است سلیقه آنها تغییر کند اما زیورآلات ساده به راحتی با هر نوع استایلی ترکیب می‌شود.

طلا معنی‌دار

قشنگ‌ترین و لذت‌بخش‌ترین هدیه‌ها آنهایی هستند که در زندگی فرد معنی و مفهومی دارند. برای نمونه اگر دختر شما احساساتی است هدیه‌ای به او بدهید که معنی عمیقی دارد نظیر آویزهایی با کلمات “آرزو” یا “خوشحالی” که در هر لحظه همراهش باشد. یا اگر فردی مذهبی است جواهری به او بدهید که بیانگر اعتقادات و ایمان قلبی او باشد. همچنین او با دیدن این هدیه همیشه به یاد شما می‌افتد و می‌خندد.

سنگ ماه تولد

اگر تا به حال به او سنگ ماه تولدش را هدیه نداده‌اید الان زمانش رسیده است. زیورآلاتی که با سنگ ماه تولد هر کسی آمیخته شده است هیچ‌گاه از مد نمی افتد و همیشه کاربردی هستند. اگر هم قبلا به او هدیه داده‌اید کافیست مدل‌های دیگری را انتخاب کنید تا کلکسیون او بزرگ‌تر شود.

بیشتر بدانیم :

قیمت طلا چگونه محاسبه میشود ؟

طلای 18 عیار چیست؟

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت