خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتودنسی تک دندان


 
قيمت 0ريال

ارتودنسی تک دندان
ارتودنسی تک دندان

اگر می خواهید همه چیز را در مورد ارتودنسی تک دندان بدانید، با دکتر خضری بهترین متخصص ارتودنسی در کرج و تهران تا انتهای این مقاله همراه باشید.

ارتودنسی تک دندان

بیشتر روش ها و درمان های ارتودنسی در جهت رفع چندین دندان یا حتی یک ردیف کامل است. این ایده صاف کردن دندانهای نامرتب  بوسیله راه حل هایی مانند بریس یا حتی دندان مصنوعی صورت می گیرد . هر چند گاهی اوقات، فقط یک دندان از دندانهای شما نامرتب است. وقتی که یک دندان شما کج باشد، می تواند کل لبخند شما را خراب کند، اعتماد به نفس شما را کاهش دهد و منجر به مشکلاتی برای بهداشت دهان و دندان شما شود.

علل بوجود آمدن یک دندان کج

یک دندان کج معمولاً نتیجه ازدحام بیش از حد یا سقف باریک دهان به وجود می آید. اساساً، مشکل این است که وقتی دندان ها فضای کافی ندارند، یک یا چند فشار می توانند باعث به جلو یا عقب رفتن یک یا چند دندان شود . به آسانسور شلوغ فکر کنید و این که ایستادن کاملاً مرتب و شانه هایی که به سختی لمس می کنند برای همه چقدر سخت است.

مشکلات دندان کج

اگر این مشکل را دارید که فک شما از بقیه صورت بیرون زده و باعث خجالت شما می شود و اگر می خواهید ظاهری جذاب برای صورت و دندانهایتان داشته باشید و تجمع دندانها روی هم باعث می شود همکاران شما را مورد تمسخر قرار دهند. نگران نباشید. به راحتی می توانید این مشکل را حل کنید.

دندان کج باعث نداشتن عدم اعتماد به نفس برای لبخند زدن می شود . اگر کج بودن دندان به شما امکان خوب جویدن غذا را نمی دهد، دندان خود را بررسی کنید و در آینه روی دندان خود بنگرید. می توانید کج بودن دندان های خود را با دیدن در آینه پیدا کنید و علائمی وجود دارد که این را به شما نشان می دهد.

  • شکل دندان های بالا و پایین شما متناقض است
  • شما احساس می کنید که در دهان شما دندان ها بیش از حد شلوغ هستند یا دندان ها کج هستند.
  • فرم آرواره ها و ناحیه دهان غیرطبیعی است و ممکن است به راحتی دلیل این امر را پیدا نکنید.
  • اگر با داشتن یک دندان کج جویدن غذا برای شما دشوار است.
  • دشوار صحبت می کنید، از جمله گزش در بیشتر حروف یا در بیش از یک حرف در هنگام صحبت کردن دارید .

در این بین دندانپزشک شما را به یک متخصص ارتودنسی در زمینه درمان دندان و فک ارجاع می دهد.

بیشتر بدانیم : ارتودنسی کودکان

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت