خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

تاثیر شگفت انگیز میوه بر لاغری


 
قيمت 0ريال

تاثیر شگفت انگیز میوه بر لاغری
تاثیر شگفت انگیز میوه بر لاغری

5 میوه شگفت انگیری که به لاغری کمک میکنند

میوه یک میان وعده آماده طبیعی است که همراه با ویتامین ها، فیبر و سایر مواد مغذی میتواند به یک رژیم غذایی سالم اضافه شود. همچنین میوه به طور کلی کالری کم و فیبر زیادی دارد که ممکن است به شما در کاهش وزن و لاغری کمک کند. در حقیقت، خوردن میوه با کاهش وزن بدن و خطر ابتلا به دیابت، فشار خون بالا، سرطان و بیماری های قلبی ارتباط دارد. اگر چاقی مفرط (شاخص توده بدنی بالای ۳۰) دارید میتوانید با کمک ترکیبی از روش های جراحی لاغری و مصرف میوه و سبزیجات به کاهش وزن کمک کنید و اگر تنها اضافه وزن جزئی دارید می توانید به تنهایی از میوه ها برای لاغر شدن استفاده کنید.

آیا میوه برای کسانی که چاقی مرضی و مفرط دارند کارساز است؟

افرادی که شاخص توده بدنی یا bmi بالایی دارند معمولا نمیتوانند با روش های معمول لاغری  مانند ورزش کردن یا مصرف میوه و سبزیجات وزن کم کنند. این افراد لازم است تا برای لاغری از یک متخصص جراحی لاغری کمک بگیرند و در کنار عمل جراحی رو به یک رژیم غذایی سالم و تحرک کافی بیاورند. انواع جراحی های لاغری که یک شخص چاق میتواند با کمک آن ها به کاهش وزن و زندگی سالمتری دست پیدا کنن عبارتند از:

عمل جراحی اسلیو معده

عمل بای پس معده

عمل ساسی بای پس معده

بای پس روده

پلیسه معده

بالون

حلقه و باندینگ معده

و …

5.میوه شگفت انگیز که میتوانند به لاغری شما کمک کنند

۱. گریپ فروت

گریپ فروت میوه ای خوشمزه و چیزی مابین پوملو و پرتقال است و معمولاً در بهترین رژیم های لاغری و کاهش وزن به فراوانی یافت میشود. نیمی از گریپ فروت حاوی فقط ۳۹ کالری است ، اما ۶۵٪ از منابع مرجع روزانه (RDI) را برای ویتامین C. تأمین می کند.

۲. سیب

سیب ها از کم کالری و دارای فیبر زیادی هستند. در یک سیب بزرگ ۲۲۳ گرمی ۱۱۶ کالری و ۵.۴ گرم فیبر وجود دارد. این میوه برای کاهش وزن بسیار مفید هستند.

۳. انواع توت ها

انواع بری مانند توت فرنگی، کران‌بری، راسبری و … که ما آن ها را با نام انواع توت ها میشناسیم بسیار مغذی و کم کالری هستند. همچنین توت ها توانایی سیرکنندگی دارند. یک مطالعه کوچک نشان داد افرادی که برای میان وعده توت میخورند اشتهایشان برای وعده غذایی بعدی کاهش میابد.

4.ریواس

ریواس در واقع یک سبزی است، اما در اروپا و آمریکای شمالی از آن اغلب به چشم یک میوه نگاه میشود. فیبر موجود در ریواس ممکن است به کاهش کلسترول بالا که یک مشکل شایع برای افراد چاق است کمک کند.

5.کیوی

کیوی ها میوه های کوچک و قهوه ای با بخش خوشمره داخلی سبز روشن یا زرد و دانه های سیاه ریز هستند. کیوی منبع عالی ویتامین C، ویتامین E، فولات و فیبر هستند و فواید سلامتی قابل توجهی دارند. رژیم های غذایی حاوی فیبر میوه و سبزیجات باعث کاهش وزن ، افزایش حس سیری و بهبود سلامت روده می شوند.

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت