خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بایدها و نبایدهای قبل از کاشت مو


 
قيمت 0ريال

بایدها و نبایدهای قبل از کاشت مو
بایدها و نبایدهای قبل از کاشت مو

۱.انجام آزمایش

قبل از هر کاری ، یکی از اقداماتی که حتما باید انجام شود ، انجام آزمایشات لازم می باشد تا علت ریزش مو مشخص شود. سپس نتیجه آزمایش را به پزشک متخصص کاشت مو نشان دهید تا پزشک براساس نتایج آزمایش ها کاشت مو را انجام دهد.

۲.از مصرف ویتامین ها خودداری کنید

به مدت یک هفته قبل از کاشت مو از مصرف ویتامین های E و B خودداری کنید. این شرایط شامل هر گونه قرص های مولتی ویتامینی که دارای این دو ویتامین هستند ، می باشد.

۳. سیگار کشیدن

مصرف سیگار باعث کاهش جریان خون و عدم انتقال اکسیژن می شود. این امر در بهبود زخم های پیوند مو اثر می گذارد و موجب کندی روند درمان و اختلال آن می شود‌. همچنین احتمال بروز عفونت و باقی ماندن جای زخم ها بالا می رود. اثرات و عوارض های سیگار کشیدن حتی بعد از ترک آن ، هفته ها و ماه ها باقی می ماند.

۴.مصرف الکل

در مواقعی که هر شخصی عادت به مصرف هر نوع از مشروبات الکی داشته باشد ، باید یک هفته قبل از کاشت مو از مصرف آن پرهیز کنند.

۵.استحمام کردن در روز انجام جراحی

در روز جراحی قبل از رفتن به مطب ، استحمام کنید و موهای خود را با همان شامپو روزانه همیشگی تان بشورید. اما هرگز از اسپری مو ، ژل یا سایر محصولات مخصوص مو استفاده نکنید.

6.صبحانه کامل میل کنید

صبح روز جراحی صبحانه کامل میل کنید. صبحانه کامل به معنای یک صبحانه ی سبک در عین حال مغذی مد نظر است. اما اگر کاشت مو برای نوبت بعد از ظهر انجام می شود ، یک ناهار سبک میل کنید

7.نوشیدنی های کافئین دار میل نکنید.

درروز جراحی از نوشیدن قهوه و سایر نوشیدنی های کافئین دار پرهیز کنید. چرا که مواد کافئین باعث خونریزی و ایجاد حساسیت های دارویی می شود.

8.بعد از جراحی رانندگی نکنید.

در روند مراحل پیوند مو ممکن است داروهایی مصرف کنید که باعث خواب آلودگی شما می شود. پس سعی کنید با یک نفر همکار به مطب مراجعه کنید تا بعد از جراحی مجبور شوید رانندگی کنید.

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت