خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بازی بینایی برای تولد تا دو ماهگی


 
قيمت 0ريال

بازی بینایی برای تولد تا دو ماهگی
بازی بینایی برای تولد تا دو ماهگی

سن: کودک یک ماهه تا کودک شش ماهه

تاثیر: تکامل، تقویت حس بینایی

هنگام تولد نوزادان می بینند اما این به معنی داشتن نگاه هدفمند و توانایی تعقیب نیست. در واقع نور و حرکت را می بینند. سیستم بینایی همیشه در حال تحول است.

سعی کنید زمان هایی که نوزادتان بیدار است اور را بیشتر بر روی شکم بخوابانید هرجند این زمان بسیار کوتاه باشد.

رقص نور در اتاق نوزاد

تا زمانی که کودک دو ماهه می شود برای اینکه بینایی نوزاد را تحریک کنید چند بار در روز اتاق او را بمدت چند دقیقه تاریک کرده و  لامپ های چشمک زن مانند لامپ هایی که در درخت کریسمس استفاده می شود در اتاق او روشن کنید.

اشیای متحرک

یک جسم متحرک را با فاصله ۲۰ الی ۳۰ سانتی بالای تخته او آویزان کنید بنحوی که در میدان دیدش باشد  هر چند روز یکبار جای آن را تغییر دهید. در این سن دیدن واضح اشیا برای نوزاد دشوار است.

نزدیک بینی

از همان هفته های اول تولد مطمئن شوید که نوزادتان زمانهایی را در بیداری بر روی شکمش بخوابد این کار فواید زیادی دارد یکی از آنها کمک به رشد نزدیک بینی است. در صورت نیاز بازوهاش را با بالش حمایت کنید

دیدن یعنی اینکه شما قادر به دیدن هستید بینایی یعنی اینکه قادر به درک آنچه می بینید هستید. تکامل و رشد سیستم بینایی در تعامل با حس های وستیبولار، لمسی، شنوایی، بویایی و چشایی و حس عمقی است.همه فعالیت های تحریک کننده گوش داخلی به نوعی تحریک کننده سیستم بینایی هم محسوب می شوند چرا که کنترل حرکت بینایی وابسته به عملکرد گوش داخلی می باشد.

بیشتر بدانیم :

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت