خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

حلقه ازدواج


 
قيمت 0ريال

حلقه ازدواج
حلقه ازدواج

قصد خرید طلا برای ازدواج (حلقه ازدواج ست) دارید؟ در حال تحقیق و سبک و سنگین کردن انواع حلقه های ازدواج موجود در بازار هستید؟ به دنبال قیمت حلقه ازدواج ساده و سنگ دار هستید؟ میخواهید بدانید که چگونه باید حلقه خرید. این مقاله را بخوانید و تصاویر درج شده در آن را با دقت مشاهده کنید تا هم به پاسخ سوالات مطرح شده در این مقاله برسید و هم برای خرید حلقه ازدواج طلا ست الگو برداری کنید.

حلقه ازدواج ساده بگیرم یا طرح دار و سنگ دار؟

جواب این سوال خیلی ساده است. چرا؟ چون همه چیز به توانایی مالی و هزینه ای بستگی دارد که برای خرید حلقه ازدواج ست کنار گذاشته اید. اگر دستتان باز است و میتوانید پول زیادی هزینه کنید چرا که نه! حتما یک جفت حلقه همه چیز تمام، شیک و حتی سنگ دار بخرید. اگر هم بیشتر هزینه را بری مراسم ازدواج خودتان کنار گذاشته اید و قصد ندارید هزینه زیادی برای خرید حلقه ازدواج ست بپردازید تنها یک جفت حلقه بسیار ساده و ظریف بخرید.

آیا حلقه ازدواج عروس و داماد باید دقیقا مشابه هم باشد؟

سابق بر این و در سالهای دور داشتن حلقه مرسوم بوده اما دقیقا مشابه هم نبوده اند. حتی ممکن بود دو نفر حلقه داشته باشند اما از جنس فلزات دیگر. اما این روزها رسم اینگونه است که هر دو حلقه داماد و عروس شبیه هم دیگر است. معمولا حلقه داماد کمی بزرگتر و حلقه عروس ظریفتر و کوچکتر است. با این وجود اگر دوست دارید هر کدام از شما حلقه جداگانه داشته باشید منعی وجود ندارد. اما لذت دست در دست هم بودن عروس و داماد به این است که حلقه های مشابهی داشته باشند. اگر هر دو حلقه عین هم نیستند هیچ ایرادی ندارد تنها کافیست که مشابه هم باشند. برای مثال هر دو زرد یا سفید یا رزگلد باشند. هر دو نگین و سنگ دار باشند یا یک طرح خاص داشته باشند.

قیمت متوسط حلقه ازدواج ۲۰۲۰ چقدر است؟

برخلاف سوال بالا که پاسخ ساده ای داشت پاسخ به این سوال کمی سخت است. چرا؟ چون قیمت طلا دست کم در کشور ما هیچگاه ثابت نیست و نه تنها کاهش  نمیابد که هر لحظه به صورت صعودی در حال افزایش است. بنابراین در قیمت حلقه ازدواج ست را باید بر اساس قیمت لحظه ای طلا حساب کرد. اما اگر بخواهیم یک محدوده قیمت به شما بدیهیم برای خرید یک جفت حلثه بسیار ساده و ظریف باید چیزی بین ۴ تا ۸ میلیون تومان هزینه کنید. البته قیمت طلا هر روز بیشتر میشود.

از کجا باید حلقه ازدواج بخرم؟

اگر هنوز حلقه نخریده اید و یا نمیدانید کجا با قیمت مناسب حلقه بخرید میتواند به طلا فروشی اینترنتی ما سری بزنید. ما نه تنها ست حلقه ازدواج بلکه تعداد زیادی محصولا و جواهرات طلا داریم که با قیمت مناسبی در خود سایت به فروش میرسند

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت