خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتودنسی زیبایی


 
قيمت 0ريال

ارتودنسی زیبایی
ارتودنسی زیبایی

آیا می‌دانید که ارتودنسی دندان( ارتودنسی ثابت ، ارتودنسی متحرک و...)  می‌تواند بر زیبایی شما تأثیرگذار باشد؟ ارتودنسی به‌راحتی می‌تواند زیبایی افراد را دگرگون کند و باعث شود که فرد در آینده زندگی جدیدی را شروع نماید. در درمان ارتودنسی زیبایی، عنصری جدایی‌ناپذیر شمرده می‌شود و بدون هیچ مشکلی می‌تواند چهره افراد را زیباتر نشان دهدف در ادامه این مقاله با دکتر خضری بهترین متخصص ارتودنسی در کرج و تهران همراه باشید تا با تاثر ارتودنسی بر زیبایی بیشتر آشنا شوید.  

ارتودنسی زیبایی

ارتودنسی باوجوداینکه هدف اصلی خود را نظم دهی دندان‌ها بیان می‌کند؛ اما به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم می‌تواند بر صورت، فک، بینی، پوست زیر چانه و لب افراد تأثیر بسزایی بگذارد. حتی به‌واسطه ارتودنسی دندان، صورت‌های گرد کشیده می‌شوند و یا احتمال دارد از میزان کشیدگی صورت کم شود. یکی دیگر از مزیت‌های ارتودنسی به وجود آمدن قرینه در صورت افراد است که به‌صورت آشکار قابل‌رؤیت است.

امکان تغییر چهره پس از ارتودنسی

درمان ارتودنسی می‌تواند تأثیر زیادی بر چهره افراد بگذارد و شکل و صورت آن‌ها را عوض کند. زمانی که دندان‌ها و فک جابه‌جا شود، بقیه ویژگی‌های یک صورت نیز عوض می‌شود. وقتی‌که دندان‌ها و فک‌ها نظم خاصی به خود گرفته باشند شما تنها از لبخند زیبا بی‌نصیب نمی‌شوید. بلکه تمام شکل و صورت از جذابیت بیشتری برخوردار خواهند شد.

تأثیر ارتودنسی بر زیبایی لبخند

یکی از تأثیرات بارز دندان بر زیبایی چهره افراد، در هنگام خندیدن و لبخند زدن است که دندان‌ها دیده می‌شود. هشت دندانی که در فک بالا دهان قرار دارند در صورت ارتودنسی شدن، منجر به زیبایی دهان افراد می‌شود

تأثیر ارتودنسی بر فک

تأثیر ارتودنسی بر روی دو فک‌ها، یکسان نمی‌باشد. در ارتودنسی با جابه‌جایی دندان‌ها فک‌ها نیز تغییراتی در آن‌ها ایجاد می‌شود. به‌نحوی‌که ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته و با جابه‌جایی دندان‌ها بالا، فک نیز تغییر می‌کند اما به این صراحت نمی‌توان در مورد فک پایین صحبت کرد و انتظار این جابه‌جایی را در این فک داشت.

تأثیر ارتودنسی بر فرم لب

در صورت نداشتن دندان‌های مرتب، احتمال دارد در اثر مشکلات لب‌ها به‌راحتی بر روی‌هم قرار نگیرند و با ارتودنسی این معضل درمان گردد. متخصصین ارتودنسی این توانایی را دارد لب‌های جلوآمده را خوش شکل و آن‌ها را به‌طرف داخل می‌برد و می‌تواند لب را از حالت ابتدایی بیمار بهتر نماید. به‌طوری‌که تغییر لب در ارتودنسی به‌عنوان یکی از مسائل بیماران با ارتودنسی شناخته می‌شود..

بیشتر بدانیم :

 ارتودنسی فک بالا

ارتودنسی رنگی


قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت