خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کاشت مو چیست


 
قيمت 0ريال

کاشت مو چیست
کاشت مو چیست

کاشت مو عملی است که در آن از مو های خودتان به منظور پر کردن نواحی کم مو یا بی مو استفاده می شود. پزشکان این جراحی را از سال ۱۹۵۰ در ایالات متحده ی آمریکا انجام میدهند. اما این تکنیک در سال های اخیر تغییرات زیادی را متحمل شده است.

این عمل معمولا در مطب دکتر انجام می شود. در ابتدا جراح کاسه ی سر شما را تمیز می کند و با تزریق دارویی ، ناحیه ی پس سر شما را بی حس می کند. پزشک شما از یکی از روش های زیر استفاده خواهد کرد : عمل جراحی نوار فولیکولی[1] یا استخراج نوار فولیکولی [2] .در روش اول ، جراح نواری به اندازه ی ۶ تا ۱۰ اینچ از پوست پشت سر را بر می دارد.

سپس آن را کنار گذاشته و ناحیه ی مربوطه را بخیه می کند. این ناحیه به سرعت توسط مو های اطراف پوشیده می شود.سپس جراح نوار برداشته شده را به حدود ۵۰۰ الی ۲۰۰۰ قطعه تقسیم می کند که هر کدام از آنها شامل یک یا تعداد اندکی تار مو است .تعداد و نوع قطعاتی که دریافت می کنید به نوع مو ، کیفیت مو و رنگ آن و اندازه ی ناحیه ی که قرار است تحت کاشت قرار بگیرد بستگی دارد .

اگر روش دوم را پیش بگیرید ، جراحان پس سر شما را می تراشند . سپس پزشک فولیکول های مو را یک به یک از این ناحیه خارج می کند. این ناحیه بهبود پیدا می کند و تنها چند نقطه ی کوچک روی آن باقی می ماند که مو هایتان آنها را خواهد پوشاند.پس از این مرحله ، هر دوی روش ها به یک شکل پیش می روند. پس از اینکه پزشک قطعات را آماده کرد ، ناحیه های مورد نظر را تمیز می ک

در آنها با اسکالپل یا سوزن برش ها یا بریدگی هایی ایجاد می کند ، و با ظرافت هر قطعه را در یک بریدگی قرار می دهد. متخصص کاشت مو ممکن است از دیگر اعضای تیم نیز برای این کار کمک بگیرد.بسته به وسعت ناحیه ی تحت کاشت ، این عمل می تواند ۴ الی ۸ ساعت به طول بینجامد. اگر روند ریزش موی سر  ادامه پیدا کند یا مو های کلفت تری بخواهید باید یک عمل دیگر نیز انجام دهید .

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت