خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

4 اشتباه رایج آقایان در استفاده از دستبند طلا سنگی مردانه


 
قيمت 0ريال

4 اشتباه رایج آقایان در استفاده از دستبند طلا سنگی مردانه
4 اشتباه رایج آقایان در استفاده از دستبند طلا سنگی مردانه

خرید طلا و استفاده از دستبند طلا سنگی مردانه یا دستبندهای مهره‌دار برای آقایان می‌تواند زیبا و جذاب باشد، البته اگر رنگ و طرح دستبند به درستی انتخاب شود.

از آنجایی که ممکن است مردان در پوشیدن دستبندهای مهره‌ای اشتباهاتی انجام دهند که به تیپ و استایل آنها لطمه وارد کند طلا فروشی اینترنتی کیش طلا در ادامه 4 اشتباه رایج آقایان در استفاده از دستبند طلا سنگی مردانه را آماده کرده‌است تا با پرهیز از آنها مطمئن شوید که این اکسسوری، موجب زیبایی تیپ ظاهری شما می‌شود

رنگ‌ دستبند اهمیت زیادی ندارد

دستبندهای مردانه در رنگ‌های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند از سیاه گرفته تا سبز، آبی، قهوه‌ای و …. اینکه شما با هر تیپی مثلا دستبند مشکی به دست کنید چندان جالب نخواهد بود. درست است که رنگ مشکی را تقریبا با همه رنگ‌ها می‌توان ست کرد اما به این توجه داشته باشید که اکسسوری‌ای که انتخاب می‌کنید باید با رنگ لباس‌هایتان هم جور باشد. بنابراین برعکس تصور برخی از آقایان رنگ دستبند نکته بسیار مهمی برای تیپ و استایل بشمار می‌رود.

اندازه بودن یا نبودن دستبند خیلی دیده نمی‌شود

درست برعکس تصور شما باید بگوییم که دستبند مردانه هم باید دقیقا اندازه مچ دست انتخاب شود. وقتی دستبند بیش از حد بزرگ باشد در دست جابه‌جا می‌شود و مثل این است که شما لباسی بزرگ‌تر از اندازه تن خود پوشیده‌اید.

وقتی دستبند خیلی تنگ باشد و در مچ هیچ حرکتی نداشته باشد نیز ظاهر زشتی ایجاد خواهد کرد. حتی جریان خون دست را مسدود می‌کند و باعث اذیت شدن دست فرد هم خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی که هنگام خرید دستبند مهره‌دار باید به آن توجه داشته باشید، اندازه بودن آن است؛ نه تنگ باشد نه خیلی گشاد.

استفاده از دستبند طلا سنگی مردانه بدون توجه به استایل

سنگ‌های تزئینی و مهره‌هایی که برای دستبندها مردانه استفاده می‌شوند در شکل‌های حیوانات همچون شیر، فیل، جغد و حتی اسکلت طراحی و عرضه می‌شوند. البته طرح‌های دیگری همچون کلاه‌خود، اسپایدرمن یا بتمن هم وجود دارند. به همین خاطر بسیار مهم است گزینه‌ای را انتخاب کنید که کلاس و شخصیت شما را حفظ کند. توصیه ما این است که سراغ طرح حیوانات نروید اما اگر خیلی به این کار اصرار دارید دست‌کم سراغ مهره‌هایی به شکل شیر بروید که خیلی ظریف و ریز روی مهره حک شده است.

از مهره‌های آویزان استفاده کردن

برخی از دستبندهای مردانه در بازار موجود هستند که مهره یا تزئیناتی از آنها آویزان شده است. سعی کنید تا حد امکان سراغ این تیپ از اکسسوری‌ها نروید. اگر خیلی اشتیاق دارید از این مدل‌های آویزان دستبند استفاده کنید، ترجیحا در این کار زیاده‌روی نکنید زیرا این طرح برای مردان مناسب نیست و زنانه است.

بیشتر بدانیم :

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت