خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آشنایی با خدمات ترمیم و زیبایی دندان


 
قيمت 0ريال

آشنایی با خدمات ترمیم و زیبایی دندان
آشنایی با خدمات ترمیم و زیبایی دندان

دندانپزشکی ترمیمی، یکی از روش­های درمانی برای ترمیم و بازسازی دندان­هایی است که دچار تخریب و پوسیدگی شده­ یا تقریبا از بین رفته اند. ترمیم و زیبایی دندان، در واقع یک علم همراه با هنر است و ارتباط مستقیمی با زیبایی و سلامت دندان ها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون دندانپزشکی زیبایی در ادامه این مقاله با کلینیک دندانپزشکی جنت اباد همراه باشید.

آنچه در اصلاح طرح لبخند توسط متخصص ترمیم و زیبایی دندان تهران مدنظر قرار می­گیرد، وجود قرینگی در دندان­های راست و چپ، رابطه صحیح قرار گرفتن دندان­ها با لب بالا و پایین، تناسب صحیح عرض و طول هر دندان و رابطه صحیح خطی و طولی بین دندان­های جلو از دیگر مواردی است که توسط متخصص ترمیم و زیبایی دندان تهران مورد بررسی قرار می گیرد و بر اساس فرمول­ها و قوانین خاصی ارزیابی می­شود. هر یک از این موارد می­تواند در خلق یک لبخند زیبا تاثیر بسزایی داشته باشد.

انواع خدمات متخصص ترمیم و زیبایی

خدماتی که توسط دندانپزشک ترمیم و زیبایی تهران ارایه می­شود عبارتند از:

اصلاح طرح لبخند (طراحی لبخند زیبا)

اصلاح لبخند لثه­ای (با افزایش طول تاج دندان)

بلیچینگ

یکی از درمان­های ترمیم و زیبایی دندان می­باشد که در راستای سفید کردن دندان انجام می شود. بلیچینگ باعث سفیدی دندان­ها می­شود. این روش یکی از ارزان­ترین تکنیک­های سفید کردن دندان است.

لمینت سرامیکی

قرار دادن پوسته­ی نازک سرامیکی از مواد همرنگ دندان که برای اصلاح فرم و وضعیت ظاهر دندان روی سطح ناصاف یا ترک خورده دندان گذاشته می­شود.

لمینت کامپوزیت ونیر

ونیر کامپوزیت یکی از روش‌های جدید و پرطرفدار برای درمان و زیبایی لبخند به شمار می‌آید. کامپوزیت، در واقع ترکیبی از یک ماده رزینی خمیرگونه می‌باشد که بر روی دندان قرار داده می­شود و پس از فرم­دهی توسط دندانپزشک متخصص، به وسیله تابش نور بر روی دندان فیکس می­شود.

ایمپلنت دندان

این درمان به عنوان یک درمان جایگزین برای پروتزهای بریج بوده که دندان­های سالم اطراف نیز در آن روش تراشیده می­شدند. هدف اصلی از درمان ایمپلنت، این است که در آینده هیچ دندانی به خاطر پایه بریج قرار گرفتن تراشیده نشود و از بین نرو . ایمپلنت دندان ، ساختاری است که جایگزین ریشه­های طبیعی دندان شده و در فک کاشته می­شود و مانند یک دندان طبیعی عمل خواهد کرد.

ارتودنسی دندان

به منظور مرتب کردن دندان­ها و رفع ناهنجاری های فک جهت اصلاح طرح لبخند زیبا.

بیشتر بدانیم : مجله ارتودنسی دندان

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت