خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

استفاده از سلولهای بنیادی برای کاشت مو


 
قيمت 0ريال

استفاده از سلولهای بنیادی برای کاشت مو
استفاده از سلولهای بنیادی برای کاشت مو

طاسی با الگوی مردانه در 50 % از مردانی که بالاتر از 50 سال هستند، شایع است. طاسی با الگوی زنانه در 50% از زنان بالاتر از 65 سال نیز وجود دارد.  این شرایط، افراد را ناامن، مضطرب و افسرده می سازد؛ از این رو یافتن درمانی موثر برای این موضوع بسیار ضروری می باشد.

مشخصه های سلول های بنیادی، استفاده از این روش به عنوان درمانی احتمالی برای طاسی سر را موثر می داند. آنها سلولهای احیا کننده ای می باشند که می توانند تکثیر شوند و به هر سلولی در بدن تبدیل شوند. همچنین می توانند با تقسیم شدن، ترمیم و جایگزینی بافت آسیب دیده به بهبود بافت های خاص کمک کنند.

بافت چربی انسان، یا سلولهای چربی شناخته شده، یک ابزار منحصر به فرد برای بسیاری از سلولها شامل سلولهای بنیادی می باشد. مهمتر از همه، سلولهای بنیادی برای ریزش مو از بدن خود فرد می آیند؛ این به این معناست که آنها توسط بدن پس زده نمی شوند. در این روش، چربی اضافی بیمار از این ذخایر سلولهای چربی جمع آوری شده و برای حل مشکل طاسی استفاده می شود.

کاربرد سلول های بنیادی در کاشت مو

شرایط مختلفی که در مورد آنها تحقیق شده و نشان داده شده که کاشت مو توسط سلولهای بنیادی یک درمان مؤثر می باشد، موارد زیر می باشند:

طاسی با الگوی مردانه، که به طاسی آندروژنتیک مردانه شناخته شده است.

طاسی با الگوی زنانه، که به طاسی آندروژنتیک معروف است.

طاسی سیکاتریسیل (Cicatricial alopesia) و طاسی فیبروزینگ پیشانی، شرایطی که در آن بافت های زخمی پس از تخریب فولیکولهای مو، جایگزین آنها می شوند.

روش کاشت مو توسط سلولهای بنیادی چگونه است؟

1- متخصص کاشت مو نمونه ای از سلولهای چربی از چربی شکمی از طریق آسپیریشن جمع آوری می کند . یا آنها با استفاده از یک سوزن، از روی پوست سر، فولیکول موی حاوی سلولهای بنیادی را از محل اهداکننده جدا می کنند.

2-سپس، بافت نمونه در دستگاهی به نام سانتریفیوژ، قرار می گیرد که در پایین آن سوسپانسیون جمع آوری می گردد.

3-سپس این سوسپانسیوم به پوست سر تزریق می شود.

4-برای جلوگیری از هر گونه عفونت باکتریایی، برای بیماران 48 ساعت پیش از عمل و یک هفته پس از تکمیل عمل کاشت، آنتی بیوتیک تجویز می شود

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت