خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

زمانی که نوزاد نمی خواهد سینه خوردن دست بکشد


 
قيمت 0ريال

زمانی که نوزاد نمی خواهد سینه خوردن دست بکشد
زمانی که نوزاد نمی خواهد سینه خوردن دست بکشد

سن : کودک یک ماهه تا کودک دو ساله

مانی که نوزاد نمی خواهد سینه خوردن دست بکشد چه باید کرد؟

گاهی مادر می خواهد که تغذیه شیر مادر را متوقف کند اما کودک او علائم تمایل برای ادامه شیر دهی را نشان می دهد. اگر ممکن است تغذیه با شیر مادر را اندکی بشتر ادامه دهید. اگر ممکن نیست, پیشنهادات زیر می تواند به شما کمک کند:

شیر مادر پمپ شده از سینه شما, شیر خشک یا شیر گاو (اگر کودک یک ساله یا بیشتر است ) را در فنجان یا شیشه شیر قبل از شیر دهی با سینه یا بین وعده های شیر دهی با سینه پیشنهاد کنید. به آرامی مقدار را در فنجان یا بطری افزایش دهید. اگر ممکن است از فرد دیگری بخواهید که با شیشه شیر یا بطری به کودک شما غذا دهد.

اگر کودک سر پستانک شیشه شیر را در اولین بار تلاش برای تغذیه با شیشه شیر بیرون می زند, به تلاش ادامه دهید. با انواع مختلف سر پستانک آزمایش کنید. اغلب مدتی طول می کشد تا کودک تغذیه شده با شیر مادر به سر پستانک مصنوعی عادت کند. یا ممکن است زمان استفاده از فنجان رسیده باشد.

اگر کودک شما ناگهان نمی خواهد شیر بخورد زمانی که شما از شیر گرفتن را به صورت تدریجی امتحان می کنید برای راحتی سینه های خود را بدوشید. شیر کمتری از سینه های خود در هر روز بدوشید.

اگر کودک از شیر گرفته شده شما دوباره می خواهد شیر بخورد سعی کنید به او توجه بیشتری کنید و او را بیشتر بغل کنید به جای اینکه به سراغ راه قدیمی تغذیه بروید.

بیشتر بدانیم :

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت