خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

خرید حلقه طلا متناسب با شکل هر دست


 
قيمت 0ريال

خرید حلقه طلا  متناسب با شکل هر دست
خرید حلقه طلا  متناسب با شکل هر دست

خرید حلقه طلا بر اساس شکل انگشت‌ های دست یکی از هوشمندانه‌ترین کارهایی است که می‌توانید هنگام خرید طلا های عروسی انجام دهید. زیرا کمک می‌کند حلقه در دست زیباتر دیده شود.

حال ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که خرید حلقه بر اساس شکل انگشت‌ های دست را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. با فروشگاه انلاین طلا و جواهر کیش طلا  همراه باشید.

تعیین اندازه انگشتان دست و شکل کلی دست‌ها

اولین کاری که شما باید برای خرید حلقه بر اساس شکل انگشت‌ های دست انجام دهید این است که شکل دست خود را با در نظر گرفتن طول و عرض انگشتانتان و همچنین اندازه کلی دست خود تعیین کنید.

فراموش نکنید که ناخن­هایتان را هم در نظر بگیرید؛ زیرا ناخن‌­های بلند باعث می­‌شود انگشت‌های دست کشیده­‌تر دیده شود.

پس لازم است به خودتان فرصت زیادی بدهید تا با مدل­های متنوعی بازی کنید تا به حلقه دلخواه خود برسید. به این دلیل که اغلب حلقه­‌ها در دست، در مقایسه با تصویر آنها در صفحه نمایش بسیار متفاوت هستند.

حلقه نامزدی برای انگشت­‌های کشیده

آنهایی که انگشتان کشیده‌­ای دارند بسیار خوش شانس هستند چون به راحتی می­‌توانند حلقه­‌هایی با طرح­‌هایی برجسته و جسورانه مانند مدل­‌های مار که راه خود را به سمت انگشت می­کشند، بپوشند و امتحان کنند.

همچنین حلقه­‌هایی با سنگ­‌های بزرگ مناسب دست‌های کشیده­‌اند،که همین نکته میتواند بهترین بهانه برای پوشیدن حلقه‌هایی طراحی شده با نگین الماس یا زمرد باشد. این مدل باعث می­‌شود تا فرد احساس غرور و خوش‌پوشی پیدا کند.

حلقه نامزدی برای انگشت­‌های کوتاه

برای اینکه انگشتان کوتاه، کشیده به نظر برسند، به دنبال حلقه­‌هایی باشید که با سنگ­‌هایی کشیده مانند سنگ­‌های بیضی شکل یا برش‌­هایی مانند گلابی طراحی شده باشند. همچنین حلقه‌­هایی که دارای رکاب باریک هستند به همراه ناخن­‌های بلند باعث کشیده دیده شدن انگشت می­‌شوند.

حلقه نامزدی برای انگشت­‌های پهن

هنگام خرید حلقه بر اساس شکل انگشت‌ های دست ، اگر انگشتان پهنی دارید، سعی کنید از پوشیدن حلقه­‌هایی با سنگ‌­های کوچک و باریک خودداری کنید؛ چون در این مدل حلقه‌­ها پوست دست از دو طرف حلقه بیش از حد نمایان می­‌شود که منجر به بزرگتر شدن انگشت شما خواهد شد. در عوض به جای آن از حلقه­‌هایی با سنگ­‌های گرد بزرگ و یا سبک‌­های خوشه­‌ای که روی یک رکاب متوسط یا ضخیم قرار دارند، استفاده کنید که بسیار هم چشمگیر هستند.

حلقه نامزدی برای انگشت­‌های باریک

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که انگشت‌های باریکی دارید، بهتر است از پوشیدن حلقه­‌هایی که برای عریض­تر به نظر رسیدن حلقه از سنگ‌­های کوچکی روی رکاب نازک استفاده کرده‌­اند، خودداری کنید.

همچنین حلقه­‌هایی که سنگ روی آنها بصورت گلابی شکل یا قطره‌­ای طراحی شده­ است برای افرادی که انگشت­‌هایی باریک اما کوتاه دارند گزینه خوبی است زیرا باعث کشیده به نظر رسیدن دست­‌های آنها می­‌شود.

بیشتر بدانیم : راهنمی خرید زنجیر طلا

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت