خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

جراحی چاقی چیست؟


 
قيمت 0ريال

جراحی چاقی چیست؟
جراحی چاقی چیست؟

جراحی چاقی به جراحی کاهش وزن اشاره دارد. جراحی چاقی می تواند باعث کاهش وزن قابل توجهی در بزرگسالان چاق شود. کاهش وزن می تواند خطر بیماری های قلبی را در افراد کاهش داده و بیماری های مرتبط با چاقی را برطرف و بهبود بخشد. این بیماری های مرتبط با جراحی چاقی شامل دیابت نوع 2 ، فشار خون بالا و کلسترول بالا است. جراحی چاقی نیاز به یک تعهد مادام العمر نسبت به داشتن عادات غذایی و ورزشی سالم، مصرف مکمل ویتامین و مراقبت های پیگیری منظم دارد.

جراحی چاقی می تواند یک درمان نجات دهنده برای افرادی باشد که چاقی سلامت آنها را به طور جدی تهدید می کند. جراحی چاقی برای افرادی استفاده می شود که از طریق رژیم غذایی، ورزش، مشاوره و دارو لاغر نشده اند.

جراحی چاقی فقط یک قسمت از برنامه پیچیده درمان چاقی است. گزینه های درمانی کمتر تهاجمی که خطر کمتری برای عوارض دارند برای کاهش وزن در دسترس است.

انواع جراحی چاقی

جراحی های چاقی شامل یک یا دو روش کلی است که به روش های مختلفی برای کاهش کالری دریافتی شما انجام میشود. این شامل:

روش های محدود کننده: که در این روشها اندازه معده را کاهش می دهند. این میزان غذا را می توانید بخورید. روش های محدود کننده شامل حلقه گذاری قابل تنظیم معده (Lap-Band) ، گاسترکتومی اسلیو معده  و گاستروپلاستی با باند عمودی (stapling و banding معده) است.

روش های سو جذب / محدود کننده (بای پس معده) : در این روش ها هر روند هضم طبیعی را تغییر می دهد. معده به یک کیسه کوچک متصل می شود (نوعاً به اندازه یک لوله آزمایش کوچک). سپس به وسط روده کوچک متصل می شود. این اجازه می دهد تا غذا بیشتر یا تمام قسمت اول روده کوچک (اثنی عشر) را دور بزند. میزان کالری و مواد مغذی جذب شده در بدن را کاهش می دهد. روش ها شامل بای پس معده Roux-en-Yیا  (RYGB) و انحراف بیلیوپانکراتیک با سوئیچ اثنی عشر (BPD-DS) است. این روش ترکیبی از روشهای محدودکننده و سو جذب برای افزایش موفقیت در کاهش وزن است.

بیشتر بدانیم : عمل ساسی معده

چه پزشکی جراحی چاقی را انجام می دهد؟

یک متخصص جراحی لاغری  یا جراح عمومی جراحی چاقی را انجام می دهد. جراحان چاقی غالباً جراحان عمومی هستند که در زمینه جراحی کودکان تخصص دارند. Bariatrics رشته پزشکی است که با علل، پیشگیری و درمان چاقی سروکار دارد. یک جراح عمومی متخصص در درمان جراحی طیف گسترده ای از بیماری ها، اختلالات و شرایط است.

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت