خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آشنایی با ارتودنسی سنتی و روش های آن


 
قيمت 0ريال

آشنایی با ارتودنسی سنتی و روش های آن
آشنایی با ارتودنسی سنتی و روش های آن

ما در این مقاله از دکتر درویش پور بهترین متخصص ارتودنسی در کرج و تهران قصد داریم تفاوت‌های اصلی ارتودنسی سنتی و ارتودنسی نامرئی را بیان کنیم. شما با دانستن تفاوت‌های اصلی ارتودنسی زیبائی و ارتودنسی سنتی می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید. اهداف اصلی ارتودنسی اصلاح ضعف گزش، داشتن لبخندی زیبا و دندان های مرتب بعد از درمان است. شما باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید از چه روش درمانی استفاده کنید. ما ابتدا درباره انواع روش درمانی توضیحاتی خواهیم داد و سپس به بررسی مزایا و معایب هر روش خواهیم پرداخت.

چه شباهت‌ها و تفاوت‌هایی بین ارتودنسی زیبائی و ارتودنسی سنتی وجود دارد؟

هر یک از این نوع درمان‌های ارتودنسی مزایا، معایب، تفاوت‌ها و شباهت‌های خود را دارد، اما هر دو هدف یکسانی دارند و از آنجا که هیچ درمانی بهتر از روش درمانی دیگر وجود ندارد، انتخاب شما بستگی زیادی به نظر متخصص ارتودنسی و ترجیحات شما دارد. به این ترتیب، در زیر شباهت‌ها و تفاوت‌ها را به شما خواهیم گفت:

شباهت‌های ارتودنسی سنتی و ارتودنسی زیبائی

هر دو ارتودنسی فاصله و ناهنجاری دندان‌ ها را اصلاح می‌ کنند.

مورفولوژی صورت، دهان و دندان بهبود می‌یابد.

هر دو ارتودنسی زیبایی دندان را بهبود می‌بخشد.

هر دو ارتودنسی هر نوع تغییر در دندان‌ها را اصلاح می‌کنند.

دندان‌ها را در موقعیت جدید خود قرار می‌دهند.

کارایی یکسان بین هر دو.

ارتودنسی سنتی و نامرئی را می‌توان در افراد در هر سنی انجام داد.

تفاوت بین ارتودنسی شفاف و ارتودنسی سنتی

ارتودنسی سنتی، براکت‌های مربع شکل به دندان‌های شما می‌چسبند و با استفاده از سیم محکم یا سیم قوسی متصل می‌شوند. در حالی که تراز کننده شفاف را می‌توان در زمان صرف غذا به راحتی از دهان جدا کرد.

ارتودنسی سنتی از فلز ضد زنگ ساخته می‌شود. در حالی ارتودنسی زیبایی از سرامیک سفید رنگ یا سنگ یاقوت کبود که رنگ شیشه دارد ساخته می‌شود.

تمیز کردن دهان و دندان در ارتودنسی زیبایی راحت تر ار ارتونسی سنتی است. شما برای تمیز کردن ارتودنسی‌ها زیبایی آن‌ها را به راحتی از دهان خارج می‌کنید و زیر آب می‌گیرد. این درحالی است که برای ارتودنسی سنتی باید به دقت مسواک زده شود.

از نظر زیبایی، ارتودنسی نامرئی به سختی قابل مشاهده است. همچنین در این روش کنترل پیشرفت درمان ساده تر از ارتودنسی سنتی است.

تفاوت دیگر این دو ارتودنسی در مدت زمان هر معاینه نیز هست. ارتودنسی فلزی بیمار باید هر ماه به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید؛ اما در ارتودنسی زیبائی اگر بیمار بهداشت دهان و دندان را رعایت کند هر دو ماه می‌تواند به متخصص ارتودنسی مراجعه کند.

بیشتر بدانیم : ارتودنسی زبانی


قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت