خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

از شیشه شیر گرفتن خردسال


 
قيمت 0ريال

از شیشه شیر گرفتن خردسال
از شیشه شیر گرفتن خردسال

سن : کودک یک ساله تا کودک دو ساله

بسیاری از نکات برای از شیر گرفتن نوزادان از شیشه شیر می تواند برای از شیشه شیر گرفتن خردسال (۱ تا ۲ سال) هم استفاده شود. در اینجا بعضی پیشنهادات منحصر به فرد برای خردسالان ارائه شده است:

به خردسال اجازه ندهید که با شیشه شیر دور خانه بچرخد. این می تواند به پیشگیری از آسیب ها کمک کند اگر که کودک شما زمین بخورد و همنیطور می تواند به جلوگیری از تبدیل شدن شیشه شیر به وسیله آرام بخش برای خردسال کمک کند.

به انتقال وابستگی خردسال از شیشه شیر به شی آرام بخش دیگر کمک کنید. زمانی که خردسال شما خارج از زمان وعده غذایی یا میان وعده شیشه شیر می خواهد, استفاده از شی آرام بخش مثل عروسک پلیشی , پتو یا عروسک را ترغیب کنید. برای مثال, یک بطری خالی را دور گردن یک عروسک پلیشی که کودک دوست دارد یا شی دیگر ببنید, سپس شیشه شیر را بعد از اینکه خردسال شی جدید را به عنوان منبع آرامش تلقی کرد بردارید (بعد از چند روز یا چند هفته). مطمئن شوید که شیشه شیر به صورت ایمن بسته شده است و اینکه نواری که با ان شیشه را بسته اید هیچ انتهای سستی ندارد که بتواند دور  گردن کودک شما بپیچد و باعث خفگی شود.

تغییرات در روتین خردسال به خصوص مسائلی که مرتبط با تغذیه با شیشه شیراست ایجاد کنید. برای مثال, بعد از زمین خوردن, خردسال را با بغل کردن و توجه کردن به جای دادن شیشه شیر آرام کنید.

خردسال را با فعالیت های جدید مشغول کنید. این می تواند در خانه یا در موزه, در باغ وحش یا زمین بازی باشد.

فنجان را بخشی از برنامه شیر دهی کنید. استفاده از فنجان را بخشی از روتین وعده غذایی جامد خردسال سازید. سپس به تدریج تغذیه با شیشه شیر او را حذف کنید.

شیشه شیر را دور کنید و آن را تبدیل به یک رویداد کنید. با صدای بلند به کودک اعلام کنید که امروز روزی است که تو مثل برادر بزرگترت (پدر یا پسر خاله ات) غذا بخورید. با دور انداختن سر پستانک های قدیمی و شیشه شیر ها و بردن او به مغازه برای خرید یک فنجان شخصی وجشن گرفتن این رویداد. شیشه شیر ممکن است شی آرام کننده باشد بنابراین آن را با بغل کردن و توجه یا شیء آرام بخش دیگر مثل عروسک پلیشی جایگزین کنید.

برای زمان تغذیه آماده باشید. زمانی که موقع غذا خوردن نزدیک می شود, به خردسال خود یک اسنک پیشنهاد کنید. اگر سیر کننده باشد, ممکن است ذهن کودک را از تغذیه دور کند.

بیشتر بدانیم :

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت