خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

اهمیت پزشک در کاشت مو


 
قيمت 0ريال

اهمیت پزشک در کاشت مو
اهمیت پزشک در کاشت مو

شاید مهم ترین چیزی که فردی که تصمیم به کاشت و یا پیوند مو دارد باید به آن اهمیت دهد، یک متخصص کاشت مو خوب است که این پروسه را انجام خواهد داد. متاسفانه در برخی از کلینیک های کاشت مو، این کار توسط دستیار پزشک و یا افراد غیر حرفه ای انجام می شود؛ در صورتی که تجربه و تخصص پزشک متخصص پوست و مو حرف اول را در این زمینه می زند. حتی اگر کاشت مو غیرقابل بازگشت باشد، برای یک دوره به برخی معاینات پزشکی در فواصل معین نیاز است. در صورت تغییر و آسیب دیدن مو یا عوارض احتمالی که ممکن است روی پوست شما ایجاد شود، باید مرتباً با پزشک در تماس باشید. بنابراین انتخاب پزشک به عنوان مهم ترین نکته می باشد.

از جمله امکاناتی که یک مکان را به بهترین کلینیک کاشت مو ایران تبدیل می کند، میزان موفقیت پزشکان متخصص پوست و مو است. هنگامی که می خواهید عمل جراحی زیبایی مانند کاشت مو را انجام دهید، مراجعه به متخصصان در آن زمینه بسیار مهم است. از آنجا که پیوند مو نیاز به مراقبت طولانی مدت دارد؛ خدمات پس از کاشت، بررسی های لازم پزشکی و مشاوره منظم بسیار مهم هستند. پزشک کاشت مو را از نظر معیار های زیر باید بررسی کرد:

 چه میزان از این کار آگاهی دارد؟

 نمونه کارهای پزشک به چه شکل هستند؟

 چه مدتی است که این کار را انجام می دهد؟

 میزان رضایتمندی بیماران وی چه میزان است؟

 روند پیگیری بیماران بعد از کاشت مو چگونه است؟

پزشکانی که این ویژگی ها را دارند، رضایت بالایی را در این زمینه به بیماران خود ارائه می دهند. مسئله دیگر این است که هر فرد دارای پوست سر و بافت منحصر به فرد خود می باشد. به همین دلیل، پزشک متخصص کاشت مو، باید پوست سر فرد را به صورت دقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد. پزشک یک نمونه از رشته مو را گرفته و آن را برای آزمایش و تجزیه و تحلیل به آزمایشگاه ارسال می کند. پروسه کاشت مو باید توسط افرادی انجام شود که موفقیت آن ها در این زمینه ثابت شده است.

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت