خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

با آویز طلا حروف انگلیسی به دستبندهای خود تنوع ببخشید


 
قيمت 0ريال

با آویز طلا حروف انگلیسی به دستبندهای خود تنوع ببخشید
با آویز طلا حروف انگلیسی به دستبندهای خود تنوع ببخشید

آویز طلا حرف اول اسمتان به زبان انگلیسی از جمله جذاب‌ترین محصولات گالری پرسته است.

آویز طلا حرف های انگلیسی مثل F، مثل M یا هر حرف که آغاز کننده‌ی نام‌های مختلف است، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایجاد تنوع در جعبه طلاهای شماست. چرا؟ چون این آویزهای زیبا که توسط هنرمندان گالری پرسته طراحی و تولید شده‌اند بسیار سبک‌وزن و طلای ارزان‌ قیمت هستند. یعنی هر کسی با هر بودجه‌ای می‌تواند از این آویزهای طلا خریداری کند.

این در حالیست که قیمت طلا این روزها بسیار بالاست و شاید برخی تصور کنند الان فرصت خوبی برای خرید زیورآلات نیست. اما آویزهای دستبند ما، علاوه بر اینکه تنوع زیادی دارند، از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند. این آویزها فقط به حروف محدود نیستند و مدل‌های متنوعی را شامل می‌شوند.

زنجیر طلا + آویز طلا = ده‌ها مدل دستبند

وقتی شما یک دستبند طلا را خریداری کنید، این شانس را دارید تا با خرید آویزهای ارزان و سبک طلا که قفل‌دار هستند، دستبند ساده خود را مدل‌دار کنید. هر چه آویز بیشتری بخرید، تنوع ظاهری دستبندی که می‌خرید هم بیشتر خواهد بود.

مزیت این آویزها این است که بیشتر آنها وزن بسیار سبکی دارند و با قیمت‌های منطقی فروخته می‌شوند. یعنی شما هر وقت پول اضافه‌ای در حدود ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار تومان داشته باشید می‌توانید یک آویز بخرید و به دستبند طلا خود اضافه کنید.

با این کار با یک تیر دو نشان زده‌اید، هم دستبند طلایی دارید که بنا به موقعیت‌های مختلف می‌توانید از شکل‌های متنوع آن بهره ببرید و هم پول‌های کوچک را به سرمایه‌ای نسبتا خوب تبدیل کرده‌اید.

دستبند زنجیری طلا را می‌توانید از گالری پرسته خریداری کنید. سپس، آویز طلا حرف موردنظرتان را هم بخرید و به دستبند تنوع ببخشید. حلقه‌های زنجیر دستبند به شما این امکان را می‌دهد تا هر تعداد آویز قفل‌دار که دوست دارد به آن اضافه کنید.

چگونه از آویز طلا حروف استفاده کنیم؟

قفل آویزها به شما کمک می‌کند بدون هیچ مشکل و دردسری، هر زمان که دوست دارید آنها را کم، زیاد یا جابه‌جا کنید. مثلا برای یک قرار کاری می‌توانید دستبند زنجیری را به تنهایی و بدون آویز دست کنید تا ساده و شیک باشید. اما مثلا برای یک مهمانی شبانه یا دورهمی خانوادگی، می‌توانید از آویزهای مختلفی که خریداری کرده‌اید برای بیشتر به چشم آمدن دستبندتان استفاده کنید. یک آویز طلا حرف اول اسم خودتان را هم اضافه کنید تا دستبندتان کاملا شخصی‌سازی شود.

مزایای خرید اینترنتی دستبند زنجیری طلا و آویز طلا

آویزها و دستبند زنجیری طلا که در بالا به آنها اشاره کردیم را علاوه بر فروشگاه اینترتی گالری پرسته، در همه شعبه‌های این گالری در سراسر کشور می‌توانید پیدا و خریداری کنید.

خوبی خرید طلا به صورت آنلاین این است که هر لحظه اراده کنید، می‌توانید در سریع‌ترین حالت خرید کنید. بدون هیچ دردسر و اتلاف وقتی موبایل را بردارید، وارد فروشگاه آنلاین گالری پرسته بشوید و مدل‌های مختلف آویز را با توجه به قیمت روز طلا و وزن و طرحش، انتخاب کنید و سفارش دهید.

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت