خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آشنایی کامل با ارتودنسی پلاستیکی


 
قيمت 0ريال

آشنایی کامل با ارتودنسی پلاستیکی
آشنایی کامل با ارتودنسی پلاستیکی

توضیحات بهترین متخصص ارتودنسی در کرج و تهران در این باره :

حتما شما هم شنیده اید که یکی از رازهای زیبایی و جذابیت، لبخند زدن است. هنگامی که به سایر افراد، به خصوص در اولین برخورد با آنها، لبخند می زنید احساس خوبی به آنها القا خواهید کرد. اما برای داشتن یک لبخند زیبا، به دندان های مرتب و زیبا نیاز خواهید داشت. بسیاری از افراد جامعه، کم و بیش مشکلات و نقص هایی در دندان های خود دارند که لازم است برای حل چنین مشکلاتی به دنبال راه حل مناسبی باشند. یکی از مطمئن ترین روش ها برای حل مشکلات دندان ها، به ویژه اگر بی نظمی دندان ها زیاد باشد، روش ارتودنسی است که از انواع این ارتودنسی ها می توان به لمینت پلاستیکی اشاره کرد.

ارتودنسی

همه ما ارتودنسی را با براکت ها و سیم های فلزی آن می شناسیم که البته این اجزا منظره خوبی به دندان های ما نمی دهند. مخصوصا ممکن است که افراد بزرگسال با این موضوع مشکل داشته باشند. و بخواهند روشی را به کار گیرند که تا حد امکان ارتودنسی خود را مخفی کنند. اما آیا چنین روشی وجود دارد؟

ارتودنسی پلاستیکی یا ارتودنسی نامرئی

آیا تا به حال نام ارتودنسی نامرئی به گوشتان خورده است؟ یک روش که به کمک آن می توان از شر ظاهر نامناسب براکت ها و سیم های فلزی ارتودنسی خلاص شد و در عین حال به مرور زمان به اصلاح مشکلات دندان ها پرداخت، استفاده از روش ارتودنسی پلاستیکی است.

در این روش، چون برای سایرین واضح و مشخص نیست که بیمار ارتودنسی کرده است، یا به عبارتی چون درمان بیمار مخفی شده است، به ارتودنسی پنهان معروف شده است. این نوع از ارتودنسی، همچنین به عنوان ارتودنسی نامرئی نیز شناخته می شود؛ زیرا در ساخت آن از مواد پلاستیکی شفاف و بی رنگی استفاده شده است و از همه مهم تر هیچ گونه سیم یا اجزای فلزی بر روی دندان های بیمار قرار نمی گیرد.

استفاده از ارتودنسی پلاستیکی چه مزیت هایی دارد؟

اولین مزیت این روش، نامرئی بودن آن است. شما می توانید از مزایای ارتودنسی برای مرتب و ردیف کردن دندان های خود بهره ببرید؛ اما در عین حال کسی هم متوجه ارتودنسی شما نمی شود.

به علاوه اجزای فلزی به کار رفته در بریس های معمولی ارتودنسی، مانند سیم ها یا براکت های فلزی، علاوه بر ظاهر ناخوشایندی که دارند، ممکن است مشکلاتی را نیز برای بیمار به وجود بیاورند، مثلا امکان دارد که این اجزا لب و زبان بیمار را اذیت کنند و به آنها آسیب بزنند و یا این امکان وجود دارد که به هنگام غذا خوردن، مواد غذایی لا به لای این اجزا گیر کنند و نظافت این بریس ها را با مشکل مواجه کنند. حال آنکه هیچ کدام از مشکلات گفته شده، در روش ارتودنسی پلاستیکی وجود نخواهد داشت.

بیشتر بدانیم :

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت