خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مونو پروپیلن گلیکول MPG


 
قيمت 0ريال

مونو پروپیلن گلیکول MPG
مونو پروپیلن گلیکول MPG

جهان شیمی  واردات و فروش مونو پروپیلن گلیکول MPG خوراکی و دارویی اسکای کره و چین می باشد جهت اطلاع بیشتر و خرید این کالا با ما تماس بگیرید.

مونو پروپیلن گلیکول MPG دارای سه کربن هست که از پروپیلن منشاء می گیرد و دارای دو گروه هیدروکسیل  شامل کربنهای یک و دو می باشد.

این ماده الکلی می باشد بار وزن مولکولی 76 گرم می باشد.بدون رنگ و بو می باشد.

مونو پروپیلن گلیکول MPG یا پروپیلن گلیکول صورت مایع بی رنگ و بی بو وشیرین که در آب حل می شود که در دسته بندی امولسیون قرار می گیرند و از مهمترین گلیکول های پر مصرف می باشد و  از اکسید پروپیلن ویا از طریق رزین تبادل یونی تولید می گردد.

این محصول در صنایع غذایی ، صنایع داروسازی ، آرایشی بهداشتی و همچنین صنعتی مانند ضدیخ و مایع روغن ترمزدر ترمزهای وسایل نقلیه  مصرف می گردد.

 در محصولات خوراکی  با توجه به خاصیتش برای  امولسیفایری یا همان تثبیت مایع های نامحلول ، حلالیت و نگهدارنده استفاده می شود که میزان ماندگاری مواد غذایی را افزایش می دهد.

مصرف مونو پروپیلن گلیکول MPGدر تولید محصولات صنایع غذایی  از قبیل نوشیدنی ، کیک ، بیسکوییت ، بستنی ، خامه ، سس ها ، رنگ های خوراکی ، روغن نباتی و … استفاده می شود.

این ماده سس کمک به حلالیت و توزیع یکنواخت مزه ، رنگ های خوراکی بعنوان حلال و طعم دهنده ، در کیک ثبات کف کنندگی ، روان کنندگی در روغن ها ، تثبیت کف و هوادهی در خامه از جمله کاربردهایش می باشد.

مونو پروپیلن گلیکول MPG  بعنوان ماده خام در صنعت تولید رزین های پلی استری غیر اشباع بسیار مورد توجه می باشد.

بیشترین مصرف این ماده در این مورد هست.این ماده اولیه کمک شایانی در تولید رزین های با کیفیت داشته هست.

شاید از این مطالب هم خوشتان بیاید :

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت