خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مروارید با چه پایه جواهری بهتر است؟


 
قيمت 0ريال

مروارید با چه پایه جواهری بهتر است؟
مروارید با چه پایه جواهری بهتر است؟

مروارید که معمولاً با نام‌هایی مانند "سنگ قیمتی ارگانیک" یا "اشک ماه" نیز شناخته می‌شود، به عنوان سنگی ارزشمند بر روی جواهرات گذاشته می‌شود و ارزش آنها را دو چندان می‌کند. بسیاری از افراد بدون توجه به هزینه‌ای که این سنگ قیمتی دارد، از آن در جواهرات و پایه جواهر خود استفاده می‌کنند و زیبایی و درخشش بسیاری به پایه جواهر خود می‌دهند. اگر به دنبال این هستید که روی پایه جواهر خود مروارید استفاده کنید، باید هنگام خرید پایه جواهر به این دقت کنید که مروارید با چه پایه جواهری بهتر است.

در ادامه با طلا فروشی اینترنتی  کیش طلا همراه باشید تا شما را در این باره راهنمایی کنید.

بیشتر بخوانید :

مروارید چیست؟

مروارید سنگی زیبا و قیمتی است که از قرار گرفتن یک ماده تحریک کننده، معمولاً شن، درون صدف به وجود می‌آید. صدف برای محافظت از خود در برابر این ماده، لایه‌های غشائی آزاد می‌کند که ماده‌ای مات هستند. این نوع محافظت صدف از خود در برابر ماده‌ای مانند شن، به مرور زمان مروارید را به وجود می‌آورد.

این روند طولانی می‌تواند از شش ماه تا دو سال طول بکشد و به همین دلیل است که مروارید طبیعی می‌تواند هم گران و هم ارزشمند باشد. مروارید همیشه به شکل گرد نیست و در انواع اشکال و رنگ‌ها وجود دارد.

انتخاب مروارید برای پایه جواهر اگرچه برخی از مردم فکر می‌کنند که مروارید تاریخ مصرف دارد و قدیمی می‌شود، اما این درست نیست. این سنگ قیمتی بسیار با ارزش است و می‌توان از آن برای سال‌ها و دهه‌ها استفاده کرد و به هیچ عنوان نگران از مد افتادن آن نبود. شاید همه ما مروارید را به شکل آن گردنبندهای کلاسیک رشته‌ای دیدیم و جواهرات مروارید را به آن شکل می‌شناسیم، اما این طرز فکر اشتباه است. همان‌طور که در مقاله نکات مهم هنگام خرید پایه جواهر گفتیم، مروارید بر روی هر پایه جواهری می‌تواند زیبایی خاصی داشته باشد و می‌تواند گزینه‌ی عالی برای پایه جواهر باشد. در واقع، طراحان مد از مروارید برای زرق و برق دادن به جواهرات استفاده می‌کنند و آن را با مدل‌های مختلف نشان می‌دهند.

تصمیم گیری در مورد انتخاب سنگ برای پایه جواهر و همچنین انتخاب نوع پایه جواهر برای مروارید، می‌تواند تصمیم دشواری باشد. احتمالاً رایج‌ترین نوع پایه جواهر که مردم برای ست کردن با مروارید به دنبال آن می‌‌روند، گردنبند، آویز و سرویس است. سرویس‌های جواهر تقریبا برای همه نوع مرواریدی مناسب است، فقط باید با توجه به طول، اندازه مروارید استفاده شده و میزان فضای موجود برای قرار دادن مروارید آن را چیدمان کنید.

اگر گردنبند موجود در سرویس پایه جواهر دارای فضای کمی برای قرار دادن مروارید است، می‌توانید سراغ مرواریدهای درشت‌تر بروید و همان تعداد کم مروارید را در آن برجسته کنید. حتی در برخی جواهرات مشاهده کردیم که تنها از یک مروارید به صورت تک استفاده شده است و آن را در پایه جواهرهایی قرار دادند که گردنبند آن قسمتی مانند آویز دارد. فراموش نکنید که می‌توانید مروارید را هم به شکل گرد و هم به اشکال مختلف استفاده کنید، بنابراین مرواریدهای اشکی نیز می‌توانید گزینه عالی برای سرویس های پایه جواهر باشند.

برای انگشتر پایه جواهر، بهتر است سراغ مدل‌هایی بروید که تنها یک مروارید و آن هم در مرکز آن قرار بگیرد. تصویر بالا نمونه یک پایه جواهر زیبا است که با مروارید شیک و مجلل شده است.

استفاده از مروارید در گوشواره و دستبند پایه جواهر نیز، بسیار رایج است. انتخاب پایه جواهر گوشواره برای مروارید، به قدری زیاد است که به هیچ عنوان نمی‌توانید خود را محدود به مدل‌های خاصی بکنید. گوشواره‌های گرد، آویزی، میخی و انواع مختلف گوشواره می‌تواند به خوبی با مروارید ست شوند و از بابت انتخاب پایه جواهر گوشواره برای مروارید به هیچ عنوان مشکلی نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید طلا

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت