خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتودنسی سریع دندان چگونه انجام میشود ؟


 
قيمت 0ريال

ارتودنسی سریع دندان چگونه انجام میشود ؟
ارتودنسی سریع دندان چگونه انجام میشود ؟

توضیحات دکتر کامیار خضری بهترین متخصص ارتودنسی در کرج و تهران در این باره :

ارتودنسی سریع دندان برای درمان موارد اعوجاج، ظهور و کراس بایت در طی یک هفته با استفاده از فن‌آوری‌ها و ابزارهای مدرن استفاده می‌شود. این گزینه جایگزین روش‌های معمول ارتودنسی است که دستیابی به نتایج و درمان مدت‌زمان زیادی طول می‌کشد. .

شکی نیست که هر متخصص ارتودنسی دوست دارند سرعت درمان ارتودنسی را تسریع کند، زیرا زمان کوتاه‌تر درمان به‌وضوح به نفع بیماران و ارتودنسی است. هیچ روش ارتودنسی مانند استفاده از بریس یا نگهدارنده در کمتر از چند ماه قابل اتمام نیست، اما طی پنج سال گذشته چندین روش برای سرعت بخشیدن به درمان مانند کورتیکوتومی و ارتعاش ایجادشده است که توسط برخی از ارتودنسی استفاده می‌شود. همچنین روش دیگری به نام ارتودنسی فوری وجود دارد که لبخند شمارا حداکثر در طی یک تا 3 جلسه زیبا و براق می‌کند اما این روش دندان‌های کج یا هر نوع انسداد شما را ترمیم نمی‌کند. این فقط یک روش زیبایی است و برای برخی از بیماران که نمی‌توانند از بریس یا سایر اعمال ارتودنسی قابل‌مشاهده یا طولانی‌مدت یا مانند بازیگران جراحی دندان استفاده کنند، استفاده می‌شود.

مزایا

مزیت این روش این است که بیماران نتایج فوری را به دست می‌آورند و همچنین این روش طولانی‌مدت طراحی‌شده است.

مزایای دیگر عبارت‌ اند از:

ظاهر واقع بینانه.

قابلیت تطبیق رنگ.

مقاومت در برابر لکه.

ارتودنسی سریع دندان گزینه بسیار مناسبی برای رفع مشکلات دندانپزشکی زیر است:

دندان‌های شکسته.

دندان‌های ترک‌خورده.

دندان‌های لکه‌دار و بدرنگ.

مشکلات فاصله بین دندان‌ها.

دندان‌های کج و ناهموار به شرطی که همراه موارد بالا باشد.

بیشتر بخوانید :

·         ارتودنسی نامرئی

معایب ارتودنسی سریع دندان

ارتودنسی سریع به فرایندهای جزئی جراحی نیاز دارد که معمولا توسط پریود نتی است (متخصص لثه)، حدود یک هفته پس از قرارگیری بریس ها روی دندان‌ها، انجام می‌شود.

این فرایند جراحی جزئی و سرپایی که تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود، در استخوان‌ها و لثه‌هایی که دندان‌ها را در جای خود نگه می‌دارند تغییر ایجاد می‌کند که اجازه می‌دهد دندان‌ها سریع‌تر به محل درست خود هدایت شوند. جراحی عموم همان‌قدر درد و ناراحتی به وجود می‌آورد که پاک‌سازی دندان‌ها ناراحت‌کننده است. بااین‌حال، کاملا عادی است که برخی بیماران با ارتودنسی سریع درد خفیفی را تجربه کنند که علت آن‌هم حرکت دندان‌ها سریع‌تر از زمانی است که از بریس های سنتی استفاده می‌شود.

انواع ارتودنسی فوری

درروش ارتودنسی فوری سه فن رایج استفاده می‌شود ازجمله:

ونیر پرسلینی.

روکش پرسلینی و زیرکونیا.

باندینگ دندان.

منبع : مجله ارتودنسی دندان

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت