خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتودنسی طرح لبخند چیست و چگونه لبخند شما را زیبا می کند؟


 
قيمت 0ريال

ارتودنسی طرح لبخند چیست و چگونه لبخند شما را زیبا می کند؟
ارتودنسی طرح لبخند چیست و چگونه لبخند شما را زیبا می کند؟

طبیعتا هیچ چیز زیباتر از لبخند دلنشین با دندان های ردیف و جذاب مانند مروارید درخشان،  نیست و از همین روی، اصلاح و ارتودنسی طرح لبخند روی لبخندتان تاثیر به سزایی می گذارد. باید یک نکته را در نظر بگیرید که لازمه لبخند جذاب، دندان های زیبا است. اصلی ترین وظیفه ارتودنسی رفع ناهنجاری ها و مشکلات دندان پزشکی است که هدف اصلی این روش، اصلاح بدفرمی دهان و دندان و خلق لبخندی گیرا است.

ارتودنسی طرح لبخند چیست؟

اصلاح طرح لبخند یعنی هماهنگی دندان ها با اجزای صورت که شامل فرم، اندازه و ارتفاع صورت و لب ها، سایز بینی و فاصله بین دو چشم یا مردمک می شود. ارتودنسی طرح لبخند می کوشد تا تمام این پارامترها را در نظر بگیرد و آن ها را اصلاح کند و در نهایت، لبخندی زیبا و دلنشین را برای شما به ارمغان بیاورد. این روش ماندگاری و بقای زیادی دارد و علاوه بر زیبایی ظاهری‌تان، مشکلات دهان و دندان هایتان را رفع و سلامت آن ها را در پی دارد.

بیشتر بخوانید : دانستنی های ارتودنسی دندان

چه عواملی بر نحوه لبخند زدن شما تاثیر می گذارد؟

برای شروع یک آینه مقابلتان بگیرید و در حالی که لبخند می زنید، به آن نگاه کنید. چه چیزهایی توجه شما را جلب می کنند؟ رنگ، فاصله و هماهنگی دندان ها و همچنین هماهنگی دندان ها با فک و صورت از جمله اجزایی هستند که به چشم می آیند. آیا این اجزا هماهنگی و زیبایی مورد نظرتان را دارند؟ اگر چنین نیست که باید به اولین ارتودنتیست مراجعه کنید و مشکلات دندان هایتان را با او در میان بگذارید. او با توجه بر علم زیبایی شناسی بهترین روش را به شما پیشنهاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید :

·         ارتودنسی ثابت

·         ارتودنسی نامرئی

روش های مختلف برای اصلاح طرح لبخند

متخصص ارتودنسی تان به بررسی دندان‌ها و صورت تان و همه عواملی که بر لبخند زدنتان تاثیر می گذارند، می پردازد و از راهکارهای مختلفی برای اصلاح این بدفرمی‌ها و طراحی لبخندتان استفاده می‌کند. به طور مثال، اگر یکی از دندان هایتان با دیگری فاصله زیادی دارد یا یکی از آن ها افتاده، متخصص ارتودنسی ‌تان برای جای خالی دندان هایتان از ایمپلنت یا کاشت دندان جدید استفاده می کند. پس نگران نباشید! ارتودنتیست شما بعد از رعایت تناسب بین دندان هایتان چهره شما را جذاب و دوست داشتی تر می کند و به لبخندتان زیبایی خاصی ارزانی می کند.

معمولا، اصلاح طرح لبخند روش های مختلفی دارد و ممکن است ترکیب کلی از چندین روش باشد که برخی از آن ها شامل موارد زیر می شود:

لمینت یا کامپوزیت

بیلچینگ یا سفید کردن دندان ها

روکش کردن دندان‌ها

بریج

ایمپلنت

ارتودنسی طرح لبخند: در ادامه به توضیحات بیشتر به این روش می پردازیم…

برخی از افراد دندان های نامرتب و نامتناسبی دارند که بعد از انجام ارتودنسی بهترین نتیجه را به دست می آورند. در این روش دندان هایی که روی هم قرار گرفته اند یا بینشان فاصله افتاده است را به راحتی می توانید اصلاح کنید. در روش ارتودنسی طرح لبخند براکت ها یا بریس های نامرئی و بریس های شفاف سرامیکی به آرامی روی دندان‌هایتان قرار می گیرند و آن ها را متناسب و صاف می کنند. بعد از گذاشتن بریس ها، سیم‌های ارتودنسی را از درون براکت‌ها رد می کنند که باعث آسانی حرکات دندان‌ها می‌شود.  این دستگاه ها به صورت ثابت یا در جهات مختلف کار گذاشته می شوند و ترکیبی ایده آل ایجاد می کنند. همچنین، بد فرمی و ناهماهنگی بین دندانها در این روش درمان می کنند و فاصله بین دندان ها را از بین می برند.

می توان به جرات گفت که از بهترین روش های ترمیم و اصلاح طرح لبخند استفاده از این روش است؛ زیرا هیچ گونه تغییری در سطح دندان ها به وجود نمی آورد و بدفرمی و کجی را بهبود می بخشد. شما با انجام روش ارتودنسی به بهترین شکل به دندان هایتان زیبایی می بخشید. می توانید با خیال راحت در هر مجلسی حضور پیدا کنید با اعتماد به نفس بیشتر لبخند بزنید و زیباتر دیده شوید.

منبع : مجله ارتودنسی دندان

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت