خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بهترین عمل جراحی لاغری برای کسانی که BMI کم دارند چیست؟


 
قيمت 0ريال

بهترین عمل جراحی لاغری برای کسانی که BMI کم دارند چیست؟
بهترین عمل جراحی لاغری برای کسانی که BMI کم دارند چیست؟

محاسبه شاخص توده بدنی ملاک و معیار بسیار خوبی برای کنترل وزن در افراد مختلف است. همچنین سال ها است که جراحان لاغری از این فاکتور برای مشخص کردن بهترین کاندید عمل جراحی لاغری استفاده می کنند. آن ها با محاسبه BMI برای بیمار و پیدا کردن محدوده آن، مشخص می کنند که چه کسی می تواند یا نمی تواند عمل لاغری انجام دهد.

BMI  یا شاخص توده بدنی چیست؟

به محاسبه میزان بافت و توده چربی بدن افراد بر اساس ۳ فاکتور مهم قد، وزن و جنسیت bmi یا شاخص توده بدنی گفته می شود. یکی از مهمترین ملاک های ما برای گزینش شما به عنوان یک کاندید عمل جراحی لاغری همین bmi است.

مراکز معتبر جهانی بر این باورند بهترین عمل جراحی لاغری برای کسانی که BMI یا شاخص توده بدنیشان مابین ۳۰ تا ۳۵ است عمل اسلیو معده، عمل بای پس معده و عمل باندینگ معده است. در همین زمینه روی کسانی که عدد محاسبه شاخص توده بدنی آن هابین ۳۰ تا ۳۵ بود و عمل لاغری انجام داده اند صورت گرفته که نتایج آن به این شکل بوده:

یک مطالعه ۵ ساله روی ۵۴۱ بیمار که محاسبه شاخص توده بدنی آن ها بین ۳۰ تا ۳۵ بود و تجربه عمل اسلیو با روش لاپاراسکوی را داشتند صورت گرفت. این مطالعه نتایج نسبتا جالبی داشت و مشخص شد اسلیو معده برای این افراد موثر واقع شده و برایشان مفید بوده است.

نتیجه یک مطالعه دیگر روی تعدادی بیمار که عمل بای پس معده و عمل اسلیو معده را انجام داده بودند، نشان داد بعد از عمل شاخصه توده بدنی این افراد نه تنها کاهش پیدا کرده، بلکه برخی از مشکلات و بیماری های ناشی از چاقی مثل فشار خون بالا و دیابت بهبود پیدا کردند.

یک مطالعه تحقیقاتی دیگر روی بیمارانی که چاقی خفیف و دیابت نوع ۲ داشتند، نشان داد که ۸۸٪ از این بیماران بدون اینکه به عوارض خاصی مبتلا شوند، دیابتشان بهبود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید : متخصص جراحی لاغری کیست ؟

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت