خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

اسباب بازیهای کودکان ۱۲ تا ۱۸ ماهه


 
قيمت 0ريال

اسباب بازیهای کودکان ۱۲ تا ۱۸ ماهه
اسباب بازیهای کودکان ۱۲ تا ۱۸ ماهه

اسباب بازیهای کودک یک ساله تا  کودک ۱۸ ماهه : خردسال شما این روزها واقعاً در حال جهش است. و همین طور که کوچولوی شما در خیابان راه می رود، شما دلتان برای روزهایی قبل از آنکه اینگونه خوب از پاهایش استفاده کند تنگ شود. «فعال» واژه ­ی شایسته­ ای است که کودکان در این سن را توصیف کند، و آنها هر بازی و اسباب بازی که باشد را دوست دارند، (مخصوصاً آنهایی بتوانند خودشان را غرق آن کنند). برای مثال توپ ­ها، قاب، سرسره. دستهای کوچکشان هماهنگ ­تر شده و خردسال شما احتمالاً حالا راحت تر بازی می کنند، قلعه می ­سازند، خمیر بازی می کنند، نقاشی می کشند، بازی برایشان دنیای از تجربیات است با خودشان می گویند: «چه می شود اگر توپ را بیندازیم؟» یا «چه می شود اگر دستگیره را بکشم»

اسباب بازی خونه ­سازی: این مکعب های مثلاً  آجر به اندازه­ای هستند تا خردسالتان دیوار یا هر چه که دوست دارد را با آنها بسازد. اما وضعیت بخشترین قسمت این فرآیند آن است دیوار بریزد.

اسباب بازی های کشیدنی هل دادنی: این اسباب بازی ها به طفل شما این امکان را می دهند که روی آنها بنشیند و دورخانه بچرخد. بارکش ها عالی هستند. اما نوع کشیدنی برای وقتی مناسب هستند که قدری بزرگتر شد و راحت راه رفت و آن پشت سرشان بیاید. چیزی به آنها بدهید تا به آن نگاه کند. اسباب بازیهای کشیدنی که آویزان می شوند، حباب ها، جغجغه، یا هر چیزی که برایشان جالب است. مقاله ی خردسالان نوپا را بخوانید و در اینترنت جستجو کنید.

اسباب بازیهای آشیانه درست کردن و اسباب بازی هایی جور شونده: خردسالان دوست دارند تا جور کنند، توده درست کنند، دوباره آنها را به هم بریزند و در واقع زندگی خود را بچینند. اسباب بازی های اینگونه برای آنها عالی هستند تا مهارتهای ابتدایی حل مسئله را در خود تقویت کنند.

باشگاه کودک در منزل: یک ست کوچک مخصوص کودک که بتوان از آن بالا رفت، قایم شد، لیز خورد و خلاصه تمامی مهارت های حرکتی را در آن امتحان کرد مناسب است. اما این ها گران و قیمتی هستند و سریع از مصرف خارج می شوند.

مداد رنگی قابل شستشو و کاغذ: بگذارید خرچنگ قورباغه کشیدن شروع شود، بیش تر از چند تا مداد به او ندهید. افراط نکنید. کاغذا را جایی روی زمین بچسبانید بنابراین بتواند بدون تکان خوردن کاغذ کار خود را بکند.

اسباب بازی های راندنی: حالتی که بچه ها با خودشان یورتمه می روند از راه رفتن آنها هم جذاب تر است. خیلی اسباب بازیهای کوچک راندنی با دسته برای اینکه بزرگسال وقتی کودک خسته است او را بکشند مناسب هستند. از نوع برقی استفاده نکنید. آنها نگران هستند و جذابیت استفاده از قدرت را ندارند.

کتاب های مصور: خردسالتان از تماشای کتابهای تصویری با عکس از فعالیت ها و اشیاء آشنا لذت می برد. حتی اینکه کتابهای خود را داشته باشد تا از بین آنها انتخاب کند برایشان حس غرور ایجاد می کند.

حتما بخوانید :

·         رشد کودک شش ماهه

·         رشد کودک هشت ماهه

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت