خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

هدیه‌های مناسب برای ۲ ساله‌ها


 
قيمت 0ريال

هدیه‌های مناسب برای ۲ ساله‌ها
هدیه‌های مناسب برای ۲ ساله‌ها

سن : کودک یک ساله تا کودک دو ساله

در ۲ سالگی کودک پر از انرژی و کنجکاوی است، بنابراین به دنبال هدایایی باشید که توجهش را جلب کند. همین‌طور که یک کودک بیش پرتحرک می‌شود، علاقه‌اش به کشیدن، هل دادن و چرخیدن و یک جا نماندن بیشتر می‌شود.

هر چیزی برایش هیجان‌انگیز است و در ذهنش چالش ایجاد می‌کند، مثل پازل‌ ها و آجرها. قدرت تصور او در حال رشد است، بنابراین اسباب‌بازی‌هایی که تشویق به باور کردن می‌کنند مناسب هستند. فهرست زیر به شما کمک خواهد کرد.

توپ‌ها

توپ‌های بزرگ و کوچک رنگی برای بازی‌های بیرون برای شوت کردن و پرت کردن عالی هستند. توپ‌های اندازه‌های مختلف که از پلاستیک ساخته شده و سبک هستند. بولینگ بازی کردن با توپ جنس نرم یا اسباب‌بازی‌های مخمل هم ایده‌ی خوبی است.

قطار (واگن)

چه کسی با یک قطار کلاسیک قرمز وه وجد نمی‌آید؟ و هنگامی که کوچولوی شما از پارک خسته شده می‌تواند روی آن بنشیند و تا خانه همراهتان بیاید وقتی که پشت سرش حواستان به او هست در خانه در حیاط می‌تواند خودش قطارش را بکشد و یا هل دهد و یا اسباب‌بازی‌هایش را در آن بریزد.

ابزار هنری

هرکسی آن نقاشی‌های خط خطی اولیه را گنجینه به حساب می‌آورد. آنها روی یخچال مادربزرگ یا دیوار محل کار مادر چسبانده می‌شود. هر آنچه برای خلق هنر نیاز دارد برایش طراحی کنید- ماژیک- مداد شمعی- آب رنگ و کاغذ- و به تماشای او بنشینید. حواستان باشد که همه‌ی انها غیر سمی و قابل شستشو باشند.

اسباب‌ بازی‌های وسایل آشپزخانه

این گونه اسباب‌بازی‌ها برایش بخرید، خردسالان از بازی با میوه‌های پلاستیکی، سبزیجات، ظروف، کف‌گیر لذت می‌برند. اسباب‌بازی‌های غذا به او این امکان را می‌دهند تا آنچه در آشپزخانه رخ می‌دهد را تقلید کنند و علاقه‌شان برای سال‌ها بازی کردن نگه می‌دارد، و روز به روز بهتر می‌شوند.

اسباب‌ بازی شنی

هنگام بازی با جعبه‌ی شن با یک بیل و سطل باحال است. می‌تواندقلعه بسازد و یا فقط بیل بزند برای جالب کردن این بازی یک کامیون با لودر شن جذاب‌تر هم می‌شود. که او بخواهد کامیونش را بار کند و بعد خالی کند.

کتاب‌ها

کتاب در هر سنی هدیه‌ی خوبی محسوب می‌شود، امّا برای خردسالان باید کلمات کم در هر صفحه پیچیده‌تر از یک نوزاد وجود داشته باشد. به کتاب فروشی بروید و ببینید چه چیزی چشمتان را می‌گیرد.

اسباب‌ بازی حمام

جالب است که هنگام حمام رفتن را جالب‌ تر کنید. علاوه بر اردک‌های وان، می‌توانید اسباب‌بازی‌هایی که به تمیز کردن کودک کمک می‌کنند تهیه کنید. مثلا صابون خرسی و ماهی و لیف ببر یا اسب آبی.

اسباب‌ بازی‌های قابل باور

خردسالان دوست دارند تا آنچه بزرگسالان انجام می‌دهند را تقلید کنند، لباس کار بازیشان را بپوشند و سرکار بروند و یا هروسیله را نسخه‌ی اسباب‌بازیش را داشته باشند. یک لپ تاپ پلاستیکی که آهنگ می‌زند و ورشنم می‌شود. جعبه ابزار پلاستیکی مثل چکش، میخ و دریل پلاستیکی که به کمک او برای تعمیر بیایند.

حتما بخوانید :

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت