خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

علت بوجود آمدن خط رویش عروسکی


 
قيمت 0ريال

علت بوجود آمدن خط رویش عروسکی
علت بوجود آمدن خط رویش عروسکی

چرا خط رویش بیشتر افرادی که کاشت مو انجام داده ­اند بصورت مصنوعی و یا به اصطلاح عروسکی یا مسواکی است؟

کاشت مو با خط رویش طبیعی چگونه است؟

پاسخ :

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید به تفاوت­هایی که  بین سَری که عمل پیوند مو و یا همان کاشت موی طبیعی روی آن انجام شده و یک سَر طبیعی با موهایی پُرپُشت اشاره کرد.

۱- جنس موها و گِرَفت­های کاشته شده در خط رویش(Hairline)

نحوه رویش مو بر روی یک سَر طبیعی بدین شکل است که گرفت­های کُرکی شکل و نازک که گِرَفت نوع یک نامیده می­شوند، خط رویش را تشکیل داده و هرچه از ناحیه خط رویشHairline)) به سمت فَرق سَر (Vertex) برویم معمولا جنس موها ضخیم­تر شده و نوع گِرَفت­ها بالاتر می­رود. حال آنکه در بیشتر موارد در هنگام کاشت مو به این نکته دقت نمی­شود و بجای آنکه برای کاشتِ خط رویش، از گرفت­های نوع یک و یا کُرکی شکل استفاده شود، تا خط رویش کاملا طبیعی به نظر برسد، از گرفت­های نوع ۳ ویا حتی ۴ استفاده می­شود، که این گرفت ها بیشتر مناسب کاشت فَرق سر و یا ناحیه ­هایی بجز خط رویش هستند. دلیل این اتفاق می­تواند عدم توجه به جزئیات توسط تیم پزشکی و تکنسین­ ها، عدم استفاده از نیروی متخصص برای جداسازی گِرَفت­ها، عدم انتخاب روش مناسب کاشت و … می­باشد.

۲- شکاف­ها و حفره ­هایی که تار موها از آن روئیده­اند

شکاف­هایی که بصورت طبیعی روی سَر هستند بسیار ظریف بوده به طوریکه مشخص نیستند، حال آنکه در پروسه کاشت مو، برای قرار دادن موها در پوست سر باید شکاف­هایی را در سَر ایجاد کرد که اگر این شکاف­ها به اندازه کافی ظریف و کوچک نباشند نتیجه کاشت، کاملا عروسکی خواهد بود.

۳- تفاوت تراکم موها

هرچقدر که تراکم موهای کاشته شده بیشتر باشد، سَر کاشته شده طبیعی ­تر به نظر رسیده و پوست سر (کَفِ سَر) کمتر دیده خواهد شد. برای ایجاد تراکم بالا در درجه اول، شخص باید از بانک موی خوبی برخوردار باشد و همچنین برای استفاده بهینه و مفید از بانک مو، باید شکاف­های بیشتر و دقیقتر و ظریف­تری در پوست سر ایجاد شود. برای ایجاد شکاف­های بیشتر در واحد سطح، باید از تیغ­ها و ابزارهای دقیق­تر و ظریف­تری استفاده کرد. به عنوان مثال با استفاده از ابزارها و تیغ­های معمولی، می­توان ۱۰ عدد شکاف در یک دایره به شعاع واحد ایجاد کرد در صورتیکه با استفاده از تیغ­های ظریف­تر می­توان تا ۵۰ عدد شکاف ایجاد کرد.

حتما بخوانید : متخصص کاشت مو کیست ؟

رفرنس

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت