خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

پاسخ به سوالات رایج درباره ارتودنسی فانکشنال


 
قيمت 0ريال

پاسخ به سوالات رایج درباره ارتودنسی فانکشنال
پاسخ به سوالات رایج درباره ارتودنسی فانکشنال

آیا ارتودنسی فانکشنال تنها دندان ها را هماهنگ و صاف می کند؟

خیر. از دستگاه های فانکشنال نه تنها جهت هماهنگ کردن و رفع نامنظمی دندان ها استفاده می شود، که برای اصلاح عدم هماهنگی فک ها در کودکان نیز کمک گرفته می شود. در واقع به صورت همزمان این مشکلات را اصلاح می کند.

کاربرد اصلی این ارتودنسی چیست؟

به طور کلی گفته می شود که این روش مال اکلوژن یا ناهنجاری کلاس 2 را که مربوط به عدم هماهنگی (جلوزدگی یا عقب زدگی) یکی از فک ها است برطرف می کند.

مدت زمان ارتودنسی فانکشنال چقدر است؟

اصلاح ناهنکاری های کلاس 2 با این روش معمولا طی دو مرحله انجام داده میشود و به ارتودنسی دو فازی یا دو مرحله ای نیز شهرت دارد.

حتما بخوانید :

·         ارتودنسی پیشگیری

هزینه این ارتودنسی چقدر است؟

بسته به شدت ناهنجاری و میزان ناهماهنگی دندان ها و از همه مهم تر مدت زمان ارتودنسی، هزینه ارتودنسی فانکشنال متفاوت است. اما اگر به موقع و در اولین فرصت انجام داده شود هزینه ها کمتر خواهد بود.هزینه هر فاز متفاوت خواهد بود.

فاز اول ارتودنسی فانکشنال چقدر طول می کشد؟

در فاز اول معمولا وسعت فک بالا و پایین را افزایش میدهند تا دندان ها بتوانند به خوبی رشد کرده و بدون مشکل از لثه بیرون بیایند. انتظار می رود که مدت زمان این فاز نزدیک 9 تا 18 ماه باشد.

فاز دوم این روش چقدر طول می کشد؟

به طور مشابه انتظار می رود که 9 تا 18 ماه زمان نیاز باشد تا دندان ها و فک در حالتی ایده ال قرار بگیریند. همچنین ممکن است چندین سال طول بکشد تا مشکل کاملا برطرف شود. در این مرحله از بریس های ارتودنسی ثابت استفاده می شود.

منبع : مجله اینترنتی ارتودنسی دندان

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت