خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مراحل انجام کامپوزیت دندانپزشکی


 
قيمت 0ريال

مراحل انجام کامپوزیت دندانپزشکی
مراحل انجام کامپوزیت دندانپزشکی

 برای کسب آمادگی کامل جهت اجرای کامپوزیت دندان  بهتر است با مراحل انجام آن آشنا شوید:

  • مشاوره با کلینیک دندانپزشکی یا دندانپزشک متخصص زیبایی
  • حذف رطوبت از سطح دندان ها
  • قرارگیری چسب بر روی دندان
  • اضافه شدن کامپوزیت به سطح دندان
  • اولین مرحله، جلسه مشاوره با دندانپزشک است

در اولین مرحله دندانپزشک ترمیم و زیبایی دندان برای شما یک جلسه مشاوره ترتیب می دهد تا شرایط شما مورد بررسی قرار گیرد و مشخص شود آیا کاندید مناسبی برای انجام کامپوزیت هستید یا نه. حال ضرورت انجام این جلسه چقدر است؟ در صورتی که شرایط دندان های شما مناسب نباشد و یا با التهاب و بیماری لثه و عفونت همراه باشید انجام کامپوزیت با مشکل روبرو می شود.

 همچنین در جلسه مشاوره دندانپزشک در مورد رنگ نهایی و نوع کامپوزیت و میزان سفید کردن دندان ها با شما صحبت می‌کند. بنابراین اگر سوالی در مورد کامپوزیت دارید می توانید در این جلسه مطرح کنید؛ گفتن خواسته‌هایتان از انجام کامپوزیت در این مرحله بسیار اهمیت دارد.

مرحله دوم، حذف رطوبت اضافه از سطح دندان ها

قبل از شروع درمان کامپوزیت باید رطوبت اضافی از روی دندان ها حذف شود. همچنین دندانپزشک با استفاده از اسید سطح دندان را کمی سفت می کند تا مواد کامپوزیت بهتر بر روی سطح دندان قرار گیرد.

مرحله سوم، قرارگیری چسب بر روی دندان ها

قرارگیری چسب بر روی دندان ها بسیار اهمیت دارد. چرا که ماده کامپوزیت قرار است طی چندین مرحله به صورت لایه ای بر روی دندان ها اضافه شود.

مرحله چهارم، اضافه شدن ماده کامپوزیت بر روی دندان ها

قرارگیری ماده کامپوزیت بر روی دندان ها جز حساس‌ترین مرحله درمان کامپوزیت است. این مرحله باید با دقت بسیاری توسط دندانپزشک صورت گیرد تا ظاهر و شکل دندان ها کاملا رضایت بخش باشد. در حقیقت رسیدن به نتیجه طبیعی کاملا گرو دقت و مهارت دندانپزشک است.

بیشتر بخوانید :

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت